• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

از ۲۵ تا ۳۰ اسفند حدود ۷ هزار گردشگر در کمپ های چادری کیش مستقر شده اند

  • کد خبر : 3825
  • 02 فروردین 1396 - 12:37

پرهام جانفشان اعلام کرد که از ۲۵ تا ۳۰ اسفند حدود ۷ هزار گردشگر در کمپ های چادری کیش مستقر شده اند.

به گزارش کیشوند نیوز، پرهام جانفشان مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در نخستین جلسه ستاد نوروزی کیش در سال ۹۶ اعلام کرد که از ۲۵ اسفند تا کنون حدود ۷ هزار نفر در کمپ های چادری کیش مستقر شده اند و یک هزار و ۸۸۰ چادر اشغال شده است.

وی همچنین گفت: امسال ترافیک پروازها در فرودگاه بسیار زیاد بود و گاه تا ساعت ۲ بامداد مسافران وارد جزیره کیش می شدند. با این وجود سیستم ناوگان حمل ونقل شهری در مبادی ورودی بندر و فرودگاه برای ارائه خدمات به گردشگران حاضر بوده و در سریعترین زمان ممکن گردشگران را به نقاط مختلف شهر و اماکن اقامتی انتقال می دادند.

جانفشان افزود: امسال در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران بیش از ۶۰ دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل ونقل شهری کیش افزوده شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات ، علاوه بر زیباسازی فضای شهری و آراستن معابر ومیادین به گل های زیبا  ، بهینه سازی مبلمان شهری و تلاشی گسترده در جهت حفظ نظافت و آراستگی کیش در نقاط مختلف به ویژه نوار ساحلی و اماکن پر تردد شهری، برپایی جایگاه ویژه برنامه های نوروزی در نقاط مختلف کیش هم از دیگر فعالیت هایی بود که امسال با برنامه ریزی مناسب بخوبی انجام شد تا گردشگران بتوانند از برنامه های شاد و سرگرم کننده  نوروزی  لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3825
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.