• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگیری پیک موتوری توزیع کننده مواد مخدر

  • کد خبر : 22908
  • 13 شهریور 1400 - 14:49

جانشین انتظامی ویژه کیش از شناسایی و دستگیری عامل توزیع مواد مخدر به شیوه پیک موتوری خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” فرج نظری ” در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی گزارش های مردمی و در راستای وظایف ذاتی پلیس و مبارزه قاطع و بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی عامل توزیع مواد مخدر و ارسال به شیوه پیک موتوری شدند.

وی ادامه داد: پس از رصد دقیق و اخذ مجوز قضایی ماموران طی یک عملیات منسجم عامل توزیع مواد مخدر که در پوشش پیک موتوری فعالیت داشت دستگیر، در بازرسی بدنی از وی بسته های آماده فروش مواد مخدر تریاک و حشیش کشف شد.

سرهنگ نظری با بیان اینکه اعضای این تیم فروشنده مواد مخدر تحت رصد پلیس بوده بیان داشت: با اخذ مجوز قضایی، ماموران در بازرسی از منزل متهم، ۲ نفر دیگر از اعضای این تیم که در حال بسته بندی مواد مخدر بودند دستگیر و مقدار ۷۶۴ گرم انواع مواد مخدر به همراه ابزار فروش مواد مخدر کشف و ضبط گردید و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22908
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نظر من همه مردم واقعا اگه بدونند که معرفی کردن قاچاقچیان مواد مخدر هم به افراد معتاد وهم به خانواده های آنها کمک میکنند ،را مد نظر داشته باشند این سوداگران معرفی کنند کلیه به شهر کیش کمک میکنند