• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برنامه های شاد و متنوع نوروزی کیش با توجه به سلیقه گردشگران در گروه های سنی مختلف اجرا می شود

  • کد خبر : 3705
  • 23 اسفند 1395 - 21:00
برنامه های شاد و متنوع نوروزی کیش با توجه به سلیقه گردشگران در گروه های سنی مختلف اجرا می شود

امسال در جشن های نوروزی کیش با هدف توجه به سلیقه گردشگران در گروه های سنی مختلف مسابقات شاد و مهیجی برگزار می شود

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروز به منظور ایجاد اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای گردشگران و ساکنان کیش برنامه های مهیج و سرگرم کننده ای برای تمام گروه های سنی تدارک دیده شده است.

بنابر این گزارش، جشنواره بازی و سرگرمی با انواع بازی های سنتی، حرکتی، فکری و مهارتی  و همچنین نمایشگاه بهارانه با غرفه های کودک و نوجوان، کار آفرینی، صنایع دستی هنرمندان و مشاوره فردی و خانوادگی از ۲۸ اسفند  تا ۱۲ فروردین ۹۶ در پارک ساحلی ماهیگیر برگزار می شود. علاقمندان می توانند در این مدت هر روز  از ساعت ۱۸ تا ۲۳  از برنامه های شادی که در این بخش از نوار ساحلی کیش برگزار می شود استفاده کنند.

همچنین در همین مدت با هدف ایجاد هیجان و نشاط مسابقات مجسمه های ماسه ای و طناب کشی هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در ساحل پارک ماهیگیر برگزار می شود.

۲ ایستگاه های هنر نیز در پارک های ساحلی مرجان و ماهیگیر برپا شده است که هر روز از ساعت۲۰ در پارک ساحلی مرجان و از ساعت ۲۱ در پارک ساحلی ماهیگیر  با اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری از گردشگران پذیرایی می شود.

شایان ذکر است، این برنامه های متنوع از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد شادی و نشاط در ایام نوروز بین ساکنان و گردشگران جزیره کیش اجرا می شود.

برنامه های شاد ورزشی کیش در نوروز ۹۶

این برنامه ها با هدف افزایش نشاط و شادابی در بین ساکنان و گردشگران از ساعت ۱۰و سی دقیقه پنجشنبه ۲۶ اسفند در محل پایگاه ورزشهای همگانی واقع  در ساحل شرقی و کشتی یونانی آغاز می شود.

رقابت های ماهیگیری ورزشی، فوتبالدستی انسانی، فوتبالدستی، طناب کشی، فریزبی، تیرکمان سنگی، هفت سنگ، قوی ترین خانواده، حمل آب از دریا، لیوان چینی، توپ و سبد، دو سه نفره، بازی بومی و محلی الختر و کارگاه ساخت بادبادک همراه با جشنواره بادبادک از جمله بخش های متنوع برنامه های شاد ورزشی نوروزی در جزیره کیش است.

این مسابقات و برنامه های سرگرم کننده ورزشی تا ۱۳ فروردین هر صبح از ساعت ۱۰ و سی دقیقه  تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ و سی دقیقه تا  ۱۹  ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3705
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.