• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کار گاه آموزشی تربیت مربی سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد

  • کد خبر : 2885
  • 06 بهمن 1395 - 12:50
کار گاه آموزشی تربیت مربی سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد

کار گاه آموزشی تربیت مربی سفیران سلامت دانش آموزی در سالن شهید همت مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، در راستای اجرای طرح سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس، مرکز توسعه سلامت کیش یک دوره کلاس آموزشی دو روزه جهت مربیان و رابطین بهداشتی مدارس دوره دوم متوسطه را با همکاری اداره آموزش و پرورش کیش در مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار کرد.
در این کارگاه آموزشی که با  حضور مربیان و مجریان برنامه تربیت سفیران سلامت دانش آموزی  برگزار شد ،در خصوص اهمیت اجرای این برنامه  و اهداف آن ،هم چنین خودمراقبتی سازمانی و فردی ،اهمیت تغذیه صحیح ،مهارتهای رفتاری و تحکیم بنیان خانواده ،آموزش های لازم توسط همکاران واحدهای آموزش سلامت،بهداشت خانواده،بهداشت مدارس و بهداشت روان ارائه گردید.

در این جلسه آموزشی مبحث خود مراقبتی و دستورالعمل و نحوه اجرای برنامه سفیران سلامت دانش آموزشی توسط خانم سلمانی، مباحث بهداشت روان توسط خانمها مهدوی و بهره بر ، کارشناس ودکترای روانشناسی  مرکز و مباحث تغذیه توسط خانم ابراهیمی، کارشناس تغذیه ،مباحث مربوط به سلامت نوجوانی توسط خانمها :هادیان ،فهیمی،قاسم پور  ارائه شد. در پایان هر مبحث به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

پس از برگزاری دوره مقرر شده است در تمامی مدارس شرکت کنندگان در جلسه به عنوان مجری برنامه، سفیر سلامت دانش آموزی جذب نمایند و آموزشهای لازم به این سفیران منتقل و سپس توسط آنها به سایر دانش آموزان منتقل شود.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2885
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.