• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

خواستار مقابله با گرانی در کیش هستیم

  • کد خبر : 28622
  • 17 شهریور 1402 - 18:47
خواستار مقابله با گرانی در کیش هستیم

امام جمعه کیش راه حل مشکلات مناطق آزاد را حضور مدیران قوی و ارائه اختیارات لازم به آن‌ها در کنار بازگشت امتیازات قانونی این مناطق دانست تا مناطق آزاد کشور به معنای واقعی کلمه به مناطق آزاد تبدیل شوند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به همراهی دولت و گروه‌های مردمی برای برگزاری مراسم پیاده روی باشکوه اربعین حسینی، از رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما نیز برای پوشش خوب این مراسم قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز به مشکلات جزیره کیش و عرضه کالا‌ها بیشتر از نرخ مصوب نسبت به شهر‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: کالا‌هایی که با قیمت مصوب سراسری در کشور توزیع می‌شوند باید در جزیره کیش نیز با همان قیمت مصوب توزیع شوند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران این کالا‌ها را با قیمت مصوب برای کل کشور تصویب کرده است و دولت هم باید در هر نقطه از کشور این کالا‌ها را نظارت کند تا با قیمت مصوب به دست مردم برسند و سازمان منطقه آزاد کیش نیز باید به نمایندگی از دولت در جزیره کیش این کار را با جدیت انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: اگر سازمان نمی‌تواند باید بخشداری کیش به فرمانداری ارتقا یابد تا پیگیر این موضوعات و نظارت بر توزیع کالا‌های مختلف شود.

وی افزود: منظور از ایجاد فرمانداری برای انجام وظایف منطقه آزاد کیش نیست و تاکید داریم که امور مناطق آزاد باید بر اساس قانون چگونگی مدیریت مناطق آزاد انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز گفت: دولت سیزدهم در هفته دولت نشان داد که عملکرد خوبی برای خدمت به مردم داشته است و در این بین رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت در کنار دشمنی مخالفان کشور با دولت، دو نشانه برای موفقیت دولت محسوب می‌شود.

امام جمعه کیش حل مشکلات معیشتی مردم با توسعه ارتباطات سیاسی کشور را لازم دانست تا رفاه و آسایش عمومی در جامعه تحقق یابد.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز افزود: در جزیره کیش هم به مناسبت هفته دولت طرح‌های خوبی همچون پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش آماده شده است که به توسعه جزیره کیش کمک خواهد کرد.

وی راه حل مشکلات مناطق آزاد را حضور مدیران قوی و ارائه اختیارات لازم به آن‌ها در کنار بازگشت امتیازات قانونی این مناطق دانست تا مناطق آزاد کشور به معنای واقعی کلمه به مناطق آزاد تبدیل شوند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28622
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.