• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

لغو کلیه پروازهای چارتری شرکت هواپیمایی کیش

  • کد خبر : 28185
  • 08 مرداد 1402 - 20:56
لغو کلیه پروازهای چارتری شرکت هواپیمایی کیش

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از لغو تمامی پروازهای چارتری این هواپیمایی داد.

به گزارش کیشوندنیوز، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از لغو تمامی پروازهای چارتری این هواپیمایی داد.

متن اطلاعیه کیش ایربدین شرح است:

به اطلاع کلیه مسافرین و همراهان گرانقدر شرکت هواپیمایی کیش می رساند؛ در اجرای دستور ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری، کلیه پروازهای چارتری این شرکت در تمامی مسیرهای پروازی داخلی از تاریخ ۱۰/ ۰۵/ ۱۴۰۲ لغو گردیده و من بعد فروش بلیت صرفا بصورت سیستمی و از طریق دفاتر فروش و آژانس های مسافرتی طرف قرارداد انجام خواهد شد.

بر این اساس کلیه مسافرین محترم که پیش از تاریخ مذکور نسبت به تهیه بلیت پرواز داخلی از طریق چارترکنندگان محترم، اقدام نموده اند می توانند تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ جهت استرداد بلیت خود به چارتر کننده مربوطه، مراجعه و بمنظور دریافت بلیت سیستمی بصورت نقدی و براساس نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در همان پرواز به دفاتر فروش شرکت هواپیمایی کیش مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28185
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ما که پرواز رفت وبرگشت کیش گرفتیم رفتمون که کنسل شد دیگه نتونستیم بریم برگشتمون هم خودمون کنسل کردیم شرکت ۹۰درصد هزینه را کم کردن

  2. نمی‌دونم وضعیت پرواز کیش کی قراره درست بشه، هر روز بدتر از دیروز

  3. شما همیشه سوار بر مردم می‌تازید . باز هم بتازید تا نابودی کامل آنها .فربه شوید و به ریش ریخته آنها قاه قاه بخندید

  4. هفته پیش رفتیم فرودگاه کیش که برگردیم گفتن کنسله ۲۴ ساعت با بچه کوچیک تو راه بودیم و هممون مریض شدیم از اون روزه که لعنت میفرستیم به کل این سیستم فاسد ،شکایت اینترنتی هم انجام دادیم اونم الکی بود