• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تقدیر بخش خصوصی کیش از کیش ایر + عکس

  • کد خبر : 27911
  • 04 تیر 1402 - 12:34

انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش، از تلاش های “شرکت هواپیمایی کیش” در زمینه افزایش ناوگان هوایی و پروازها به مقصد جزیره قدردانی کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مراسم، عصر دروز شنبه سوم تیر، با حضور سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان،‌ عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه ها و علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه، همچنین اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره و روسای جوامع صنفی در سالن اجتماعات هتل آرامیس پلاس برگزار شد.

ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این مراسم با اشاره به تحریم های صنعت هوانوردی و تشریح مشکلات موجود در توسعه ناوگان کیش ایر گفت: در این فرصت که مسئولیت کیش ایر را عهده دار شدم، به کمک تمامی عوامل شرکت، موفق به افزودن یک فروند ایرباس به خط پروازی کیش و خرید ۶ موتور برای تعمیر هواپیماهای زمین گیر شدیم و تعداد ناوگان را از ۲ فروند به ۱۰ فروند افزایش دادیم.

وی در ادامه بیان داشت: طبق سیاست ها، برای یک دست شدن ناوگان کیش ایر، فوکر ها را از ناوگان خارج می کنیم و ایرباس دوم به ناوگان اضافه می شود.  

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش افزود: در حال حاضر مسیر دبی به عنوان مقصد خارجی ما به صورت مجدد راه اندازی شده و خواستار همکاری هرچه بیشتر سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رشد، ارتقا و توسعه سطح خدمت رسانی شرکت هواپیمایی کیش همچنین برقراری پروازهای بین المللی به مقاصد دیگر هستیم.

رامین کاشف آذر معاون بازرگانی و قائم مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست رکن اصلی توسعه گردشگری را توجه ویژه به حمل و نقل هوایی عنوان کرد و گفت: توسعه شبکه پروازی با توسعه اقتصادی ارتباط مستقیم دارد و برای دست یافتن به این هدف، باید به ارتقا شبکه پروازی به ویژه پروازهای بین المللی و ثروت آفرین توجه داشت .

کاشف آذر، برون رفت کیش ایر از وضعیت کنونی را یک مطالبه عمومی برشمرد و گفت:باید با بررسی ابعاد مختلف این موضوع و همدلی بخش خصوصی و دولتی در خصوص توسعه و توسعه خط پروازی کیش به اجماع برسیم.

خرید هواپیما توسط بخش خصوصی از پیشنهاداتی بود که در این مراسم عنوان شد.

گفتنی است در پایان، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با اهدا لوح از عملکرد ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش و عوامل این شرکت هواپیمایی قدردانی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27911
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.