• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تاج: تمام شرایط و استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای فوتبالی در کیش وجود دارد

  • کد خبر : 27765
  • 26 خرداد 1402 - 10:39
تاج: تمام شرایط و استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای فوتبالی در کیش وجود دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جزیره کیش تمامی شرایط و استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای فوتبالی ملی و بین المللی، اعم از فرودگاه فوق مدرن، کیفیت بالای هتلینگ و ورزشگاه‌ حرفه‌ای هیبریدی را دارد که یک ظرفیت بی نظیر در سطح کشور محسوب می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «مهدی تاج» روز پنجشنبه در نشست مجمع هیات‌های فوتبال سراسر کشور که در کیش برگزار شد، با اشاره به اینکه این جزیره ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی را دارد، اظهار کرد: تمامی شرایط و استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای فوتبالی ملی و بین المللی، اعم از فرودگاه فوق مدرن، کیفیت بالای هتلینگ و ورزشگاه‌های حرفه‌ای هیبریدی در کیش وجود دارد که یک ظرفیت بی نظیر در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی در شهرهای مختلف کشور به گونه‌ای است که شاید در شهری ورزشگاه استانداردی وجود داشته باشد ولی هتلینگ یا فرودگاه مناسبی ندارد؛ اما در مورد کیش باید اذعان کرد که این جزیره زیبا تمامی استانداردهای لازم را یکجا دارد.

رییس فدراسیون فوتبال از سازمان منطقه آزاد کیش و هم افزایی موجود در این جزیره برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری ورزشی، قدردانی کرد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی طی ۹ ماه گذشته در کیش برای بازسازی و احداث ورزشگاه‌ها، گفت: ورزشگاه‌های ایجاد شده در این جزیره استانداردهای لازم را دارند و عملکرد مدیران این جزیره در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این مدت کوتاه باید به الگویی برای سایر مناطق کشور تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27765
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.