• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

پایان اولین دوره مربیگری درجه A آسیا در کیش با حضور تاج

  • کد خبر : 27748
  • 25 خرداد 1402 - 2:09
پایان اولین دوره مربیگری درجه A آسیا در کیش با حضور تاج

اولین دوره مربیگری درجه A آسیا از یکم تا بیست و چهارم خرداد در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، اولین دوره مربیگری درجه A آسیا که با شرکت ۲۴ نفر از مربیان فوتبال کشور و نادر عربی مدرس رسمی AFC از یکم خرداد در جزیره کیش آغاز شده بود ، سه شنبه ۲۳ خرداد به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این دوره آموزشی که با صبح امروز ۲۴ خرداد با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات، عزیزاله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم، محمود پازوکی رییس هیئت فوتبال کیش و تنی چند از مدیران و مسئولین فدراسیون و منطقه برگزار شد، گواهی مربیگری درجه A آسیا به شرکت کنندگان اعطا شد.

در این مراسم تاج رئیس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی در جزیره کیش و اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت درپایه ریزی شخصیت افراد اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی نخست تعلیم یک مربی خوب و با اخلاق و سپس ساختن بازیکنان خوب و با اخلاق است.

تاج افزود: تلاش شد تا در این دوره آموزشی تمامی استانداردهای AFC پیاده سازی شده و سطح دوره ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز مقدمات لازم را برای برگزاری هرچه سریعتر دوره آموزشی مربیگری حرفه ای در ایران و جزیره کیش فراهم خواهد کرد.

محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با اشاره به سرانه بالای فضای ورزشی در جزیره گفت : در تلاش هستیم تا کیش در سطح ملی و منطقه ای به عنوان یک جزیره ورزشی معرفی شود. در این راستا قدم های بزرگ و موثری برداشته شده است. از جمله ساخت اولین زمین چمن هیبریدی کشور در جزیره کیش و در کنار آن دو استادیوم دیگر فوتبال که مؤید تلاش همکاران من برای ارتقا زیرساخت های لازم و برگزاری رویدادهای ورزشی در کیش است.

همچنین عزیزاله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم در این مراسم با اعلام آمادگی جزیره کیش برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی اظهار داشت: درحال حاضر زمین های فوتبال جزیره کیش در سطح مطلوب و استاندارد قراردارند و با همکاری فدراسیون فوتبال باشگاه ها ترغیب می شوند تاجزیره کیش را به عنوان مقصد برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی خود انتخاب کنند.در پایان این مراسم به شرکت کنندگانی که توانسته بودند با موفقیت این دوره را بگذرانند مدرک مربیگری درجه A آسیا اعطا شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27748
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.