• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آمادگی کیش برای میزبانی احتمالی از جام ملت‌های آسیا

  • کد خبر : 20642
  • 04 دی 1399 - 2:12
آمادگی کیش برای میزبانی احتمالی از جام ملت‌های آسیا

دکتر محمد تقی امیری خراسانی گفت: در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا موافقت کند، کیش یکی از شهرهای میزبان این رویداد مهم خواهد بود.

به گزارش کیشوندنیوز، از مدت‌ها قبل فدراسیون فوتبال ایران به طور رسمی نامزدی‌ خود را برای دریافت میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا را به AFC اعلام کرده بود. در این باره کشورهای قطر، هند، ایران و عربستان ۴ کشوری هستند که به عنوان نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا نام شان مطرح است و هرکدام از آنها تلاش‌هایشان را برای دریافت میزبانی ادامه می‌دهند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم گفت: با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال و اعلام موافقت سازمان منطقه آزاد، ورزشگاه المپیک کیش جزو لیست چهارده ورزشگاه معرفی شده از سوی فدراسیون به AFC میباشد. البته باید عرض کنم مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد در راستای جام جهانی ۲۰۲۲ جهت ارتقای بحث کیفیتی و کمیتی زمین‌های فوتبالی و کمپ‌ها و همچنین بهره‌گیری مناسب از سرمایه گزاران خصوصی دستور ویژه دادند.

وی افزود: از سال قبل هم که AFC کم لطفی‌ای به ایران داشت و میزبانی را از باشگاه هایی که در جام باشگاه‌ها آسیا گرفتند، یکی از زمین‌هایی که از سمت ایران معرفی شد، زمین چمن ورزشگاه المپیک بود که در همان زمان دستور ویژه‌ای صادر شد و همگی به دنبال بالا بردن ارتقای کیفیت فنی مجموعه بودند.

دکتر‌امیری خراسانی ادامه داد: در حال حاضر هم‌ با همان دید باز فدراسیون، ورزشگاه کیش یکی از ورزشگاه‌های معرفی شده و به کنفدراسیون آسیا است و این امکان برای ما وجود دارد که تا قبل از بازدید نمایندگان AFC این ورزشگاه به سطح استاندار رسانده شود و پس از اعطای میزبانی به ایران استانداردهای نهایی هم اعمال شود تا میزبانی آبرومندانه‌ای در سطح آسیا داشته باشیم.

▪️گفتنی است فدراسیون فوتبال به طور رسمی مشخص کرد که ۱۴ ورزشگاه در شهرهای مختلف ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مطرح هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20642
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از نظر بنده که دکترای مدیریت ورزشی هستم و مدیر ورزشی چندین باشگاه مدرس دانشگاه و عضو اسبق تیم ملی میباشم موسسه ورزش کیش متاسفانه در جذب نیروی تخصصی و قهرمان عاجز هستش و زیر ساخت هاو تجهیزات مناسبی برای برگزاری رویدادها ندارد بیش از یک رویا نیست
    یا علی