• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مهدی تاج و محمد رضا ساکت وارد جزیره کیش شدند

  • کد خبر : 5276
  • 31 خرداد 1396 - 19:30
مهدی تاج و محمد رضا ساکت وارد جزیره کیش شدند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال جهت بازدید از زیرساخت های فوتبالی کیش برای میزبانی از تیم های جام جهانی قطر وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش کیشوند نیوز از صدا وسیما، ساعاتی قبل مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور با هیئت همراه وارد جزیره کیش شدند. گفته می شود هدف از این سفر بازدید از امکانات جزیره کیش برای میزبانی از تیم هایی است که احتمال دارد در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به کیش بیایند.

کارشناسان اقتصاد ورزش اعتقاد دارند که با توجه به موقعیت جغرافیایی بهتر کیش و قشم نسبت به قطر، این ۲ جزیره مقصد اصلی تیم های فوتبال وگردشگران خواهند بود.
فاینانشال تریبون در سرمقاله اصلی خود نوشته است که قشم و کیش بهترین جزایر در حاشیه رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در هوای بسیار نامناسب قطر برای تمرین تیم ها ی حاضر در این رقابت ها است.
براساس این گزارش دمای هوای قطر تا ۴۸ درجه افزایش خواهد داشت اما این ۲ جزیره با وجود آب و هوای گرم از دمای متعادل تر و شرایط بهتری برخوردار خواهند بود.

این گزارش حاکیست: باید قطری ها از ایرانی ها برای برگزاری بهتر رقابت های جام جهانی کمک بگیرند و اگر سران گردشگری ایران از این موقعیت یعنی نزدیکی قشم و کیش به شهر دوحه و دیگر شهرهای قطر استفاده بهینه کنند درآمد چند میلیارد دلاری نصیب ایرانی ها خواهد شد.

آیا مسئولان ورزش کیش تا آن زمان زیرساخت هایی همچون زمین های تمرینی خود را افزایش می دهند؟

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5276
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.