• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

چرا تاکسیداران جزیره کیش دست از کار کشیدند؟/ ورود خودروی شخصی به حمل و نقل کیش درست یا غلط؟

  • کد خبر : 20503
  • 15 آذر 1399 - 22:33
چرا تاکسیداران جزیره کیش دست از کار کشیدند؟/ ورود خودروی شخصی به حمل و نقل کیش درست یا غلط؟

چند مدت پیش فعالیت خودروهای شخصی برای مسافرکشی با اهداف جزیره زیبای کیش منافات داشت و مسئولان بارها این موضوع را بیان کردند، ولی الان چه شده که همه موافق فعالیت آنها شده اند؟

این یادداشت توسط یکی از رانندگان تاکسی جزیره زیبای کیش برای تحریریه کیشوندنیوز ارسال شده است.

این روزها همه در خیابان و تاکسی و فضای مجازی از اسنپ یا تاکسی اینترنتی صحبت می‌کنند و منتظرند تا این اپلیکیشن بیاید و از مزایای آن بهره‌مند شوند. اما رانندگان تاکسی کیش هم مثل رانندگان تاکسی سایر شهرها از این موضوع ناراحت‌اند، چرا که برداشت چندین درصدی اسنپ از کرایه را ناعادلانه می‌دانند و معتقدند که با افزایش هزینه‌های زندگی در کیش و استهلاک خودرو هم‌خوانی ندارند.

سم‌پاشی جریانی خاص نیز بر عدم همکاری تاکسی‌داران با نظرات مسئولین افزوده و فضای همکاری را به فضای برد و باخت تبدیل کرده است. آنها دارند فضا را برای ورود خودروی شخصی به حمل و نقل کیش هموار می‌کنند.

در این بین نمایندگان تاکسیداران از نرم افزار تاکیش جایگزین اسنپ خبر داده‌اند که مسئولان ذیربط با آن موافقت نکرده و دلیل آن را نداشتن مجوز اعلام کردهاند.

البته اینطور هم می‌شود برداشت کرد که اسنپ برای آنها منفعت دارد اما تاکیش نه!

گویا مسئولان مربوطه نظر دارند به هر قیمتی حرف خود را به کرسی نشانده و رانندگان تاکسی را با دادن مجوز ورود خودروی شخصی به حمل ونقل عمومی کیش تهدید می‌کنند.

اما آیا آنها می‌دانند ورود خودروی شخصی به حمل و نقل کیش چه عواقبی دارد؟ آیا تا به حال این سؤال ار از خود پرسیده‌اند که آیا خودروهای شخصی فقط از طریق اسنپ سرویس خواهند گرفت یا مثل تاکسی هرجا کنار خیابان مسافر دیدند ترمز می‌زنند و یا در ایام پیک ورود مسافر، گردشگران را به کیشوندان ترجیح نمی‌دهند؟ 

گردشگران نیز سردرگم می‌شوند چون قبلا تکلیف‌شان مشخص بود فقط تاکسی بود ولی الان انواع خودروها جلو پای آنها ترمز می‌زنند. به‌نظر می‌رسد در این میان وظیفه پلیس هم سنگین‌تر می‌شود.

معضل تریپ هم هنوز حل نشده باقی مانده است و خیلی‌ها مترصد فرصت‌اند. چرا در این میان کسی نامی از تاکسی زرد نبرد حال آنکه همه می‌دانند حداقل ۷۰درصد درآمد تاکسی زرد از سرویس‌های دربستی است و آنها هم می‌توانستند به ظرفیت تاکسی اینترنتی بپیوندند به‌جای اینکه دست به دامان خودروی شخصی بشوند.

شاید مسئولان حمل و نقل عمومی کیش می‌خواهند خود را از شر انتقادات فراوانی که به ناتوانی آنها درباره جلوگیری از فعالیت خودروی شخصی است رها کنند و با یک مجوز صورت مسئله را پاک کنند.

اما گریزی بزنیم به طرف دیگر ماجرا یک سوال کدام مجموعه یا سازمان در دنیا کامل و بی‌نقص‌اند؟

در شرایط اقتصادی حال حاضر گرانی و افزایش بهای کالا و خدمات ، اجاره بها و ….. در جزیره کیش همه را به زحمت انداخته است و فرد یا افرادی هم در این بین در حال موج سواری هستند و با سوءاستفاده از شرایط به‌جای ایجاد آرامش در جامعه، افکار عمومی را به تقابل علیه یکدیگر سوق می‌دهند، چرا؟

باعث تأسف است که در یک نمونه آشکار این افراد در یک گروه اجتماعی با نامی زیبا ادعای دلسوزی برای جزیره و آینده آن را دارند و خواستار پیشرفتند ولی در عمل کل ایام سال مباحث را به یک سمت هدایت می‌کنند و فقط در پی تخریب هستند، آن هم فقط در مورد حمل و نقل عمومی جزیره کیش.

راستی هدف آنها چیست؟ آیا لازم است تمام روزهای سال از حمل و نقل عمومی کیش انتقاد شود؟ چرا پیام‌ها به‌صورت هدفمند حذف می‌شوند؟ همیشه پیام‌های انتقادی می‌ماند ولی پیام‌های مثبت حذف می‌شوند!

واضح است که مدیر برخی گروه‌های مجازی به دلایل شخصی، در حال انتقام گیری از تاکسیداران هستند، آن هم به قیمت از دست رفتن نظم جزیره زیبای کیش با حمایت از ورود خودروهای شخصی به حمل و نقل عمومی کیش.

برای آنها مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، مهم این است که فقط تاکسیدارن باید خسارت ببینند. آیا این طرز فکر صحیح است؟

چند مدت پیش فعالیت خودروهای شخصی برای مسافرکشی با اهداف جزیره زیبای کیش منافات داشت و رسانه صدا و سیمای کیش بارها در این مورد با مسئولین مربوطه گفت و گو کرده است، ولی الان چه شده که همه موافق فعالیت آنها شده اند؟

مشخص است که برخی از این افراد به‌دلیل کینه‌ای که در دل دارند، در حال تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری مسئولان هستند و یا از برخی مسئولان خط می‌گیرند.

متاسفانه جابجایی زود به زود مسئولان آنها را از گذشته غافل کرده و آینده نگری را از آنها سلب کرده و برخی به‌دنبال پرکردن رزومه خود هستند تا آینده جزیره زیبای کیش، و این خود بر مشکلات کیشوندان می‌افزاید.

الان می‌دانیم که مشکلات به‌وجود آمده برای مردم و مسئولان در پی دست از کار کشیدن رانندگان تاکسی به عهده مدیران برخی گروه‌ها و صفحات مجازی کیش بوده که با هدایت معنادار خود باعث چنین اقداماتی شده‌اند و هنوز هم با فراغ بال به سم پاشی خود ادامه می‌دهند و لازم است اقداماتی در این خصوص صورت گیرد.

قطعاً با کم کردن سهم اسنپ از کرایه و عادلانه بودن کرایه‌ها تاکسی‌رانان آن را خواهند پذیرفت.

امیداوریم که مسئولان ما با دیدی باز به اطراف خود نگاه کنند و با تصمیماتی عاقلانه جزیره زیبای کیش را در جهت پیشرفت و عدالت سوق دهند.  ان شااله.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20503
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۷۷
  1. اسنپ بهترین برنامه کشور که سرتاسر کشور داره با بهترین عملکرد انجام وظیفه میکنه تاکسی داران کیش هم اگر میخواند میتونن با قیمت منصفانه در چارچوب اسنپ فعالیت کنن

  2. اقای کیشوند نیوز بجای تبلیغات از تاکسی داران که اصلا منصف نیستن یه نظرسنجی مردمی بزار ببین مردم با امدن اسنپ با جوتب بله یا خیر موافقا یا نه اگر واقعا مردم براتون مهم اند

    • ای کاش مسئولین جزیره یه خورده هم به فکر مردم و کاسب های کیش بودند، همه جای دنیا از کسب و کارهایی که بومی اون منطقه هست دفاع می‌کنند ولی تو این جزیره شرکت هایی که بالای ۲۰ سال فعالیت داشتن الان باید حذف بشن؟ وقتی همین کار اسنپ توسط اپلیکیشن جزیره کیش آماده ارائه خدمات هست و حدود یک ماه هم هست که بدون مشکل داره کار میکنه و همه راضی هستند، چرا باید یه شرکت خارج از جزیره بیاد و پول های کیش رو با خودش ببره،
      بی انصافی هست که از کسبه و بازاریان و شرکت های کیش حمایت نشه و زمینشون بزنن به خاطر منافع شخصی

  3. کیشوند نیوز از عملکرد زشت رانندگان تاکسی کیش هم که سالیان متمادی بصورت انحصاری کیسه مردم را خالی میکردن بگویید

  4. بازار وکسب و کار امروزه رقابت را می طلبد در ضمن هزینه برای همه است در همه جای دنیا الان تاکسی فروشگاه رستوران وووو…اینترنتی وجود داردولازمه بازار سالم رقابت است راننده تاکسی های عزیز هم با شرکت در فضای رقابتی وخدمات وقیمت بهتر میتوانند از این بازتر سهم بزرگی داشته باشند مگر اینکه خودشان همکاری نکنند

  5. خیلى براى من عجیبه که رانندگان تاکسى کیش حرف از مصرف بالاى قطعات ماشین خودشون بزنن،کیش مساحت کوچیکى داره و ترافیک هم نداره،حتى چراغ قرمز هم نداره که مصرف قطعات ماشین بالا بره ولى وحشتناک قیمت کرایه هاشون و بالا میبرن،و همیشه هم خودشون دل بخواهى قیمتاشون و بالا میبرن،یک بار اگر یک راننده منصف تر باشه ١٢ میگیره یک بار همون مصافت ١۵ تومن,کیشوندا یا حتى مسافرا چه گناهى کردن که راننده هاى کیش به جون جیب مردم بیفتن که بخوان با قیمتاى بالا درآمداى ١٠ میلیون تومنى به بالارو براى خودشون ثبت کنن،توى شهرى مثل تهران من ماشین سراغ دارم که بهترین ماشین خارجى هست که شاید قیمتش دو میلیارد تومن بشه ولى توى اسنپ به عنوان راننده ثبت کرده خودشو

  6. اسنپ به دلیل داشتن ماهواره هاى قوى هم میزان مصرف قطعات و بر طبق ترافیک چک مى کنه هم بر اساس میزان مصرف بنزین قیمت درست و منطقى هم از نظر راننده و هم از نظر مسافر به ثبت میرسونه ،از طرفى هم امن ترین اپلیکیشن براى سوار شدن ماشین اسنپ هست .چون قبل از این که بخوان راننده اى و قبول کنن تمام سوء پیشینشو چک مى کنن و بعد قبولش مى کنن به عنوان راننده،از رانندگان تاکسى یک میلیاردى کیش خواهش مى کنم به فکر خوردن روزى حلال باشن ،حالا چون توى این شرایط همه از مقدار دارایى هاشون کم شده دلیل نمى شه همه بیفتن به جون جیب هم که بخوان عقب افتادگى شون جبران بشه.

  7. اینکه ننه من غریبم بازی تاکسی دارها را شاهدیم فقط به خاطر انحصار طلبی اونهاست وگرنه کسی که داره سالم کار میکنه با اسنپ بسیار بهتر و دقیقتر درآمد کسب میکنه , ممنونم از مدیریت و شجاعت مسئولان کیش که این انحصار را شکستند که قطعا در جذب گردشگر تاثیر خواهد گذاشت و تریپ ها جمع خواهد شد .
    این حرف تاکسی دارها که به اضافه خواهی آنها اعتراض میشد و با پرو یی می گفتند هر کی ناراحتت مینی بوس سوار بشه یا بره از جزیره دل خیلی مردم را سوزانده , خدا جای عدل قرار داره رفقا

  8. متاسفانه خود بعضی از رانندگان تاکسی که درصد بیشترشون رو تشکیل میده باعث شدن همچین موضوعی بوجود بیاد.با اذیت کردن مسافر و کیشوند به دلایل مختلف مثل کرایه اضافه و برخورد نامناسب و استنکاف که الان زیاد دیده میشه.شما یه سر به واحد شکایات بزنید متوجه میشید اکثر تخلفات رانندگان همینا هستن و البته هستن رانندگان منصف و خوش اخلاق اما درصد بسیار کمی متاسفانه….
    بعدم اینکه تا با یه راننده تاکسی یا مینی بوس حرف میزنی همون اول میگه یه میلیارد قیمت تاکسی یا مینی بوس منه و توی کیش حیف شدم و فلان و بیسار.آخه کدوم میلیارد؟؟؟؟؟همون تاکسی که تا دیروز پنجاه یا صد میلیون بود و الان به یکباره با بالا رفتن دلار مثل بقیه ی چیزا قیمتش رفته بالاـ…مگه اون راننده یه میلیارد پول بابت تاکسی داده که میگه تاکسی من میلیارد قیمتشه؟؟؟؟؟
    بعدم اینکه مردم دیگه داره کمرشون میشکنه.دیگه طاقت ندارن.خسته ان…..
    حالا راننده های تاکسی ام که بارها و بارها توی شرایط مختلف با اعتصاب کردن به خواسته هاشون رسیدن فکر میکردن ایندفعه ام به هدفشون میرسن ولی حرکت خووووب مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات آقای طیبی این حرکت اینهارو ناکام گذاشتـ…..
    یا حــق

  9. بالغ بر ۱۰ سال است که تاکسی اینترنتی خصوصا در کشورهای توسعه یافته ایجاد شده و در حال استفاده است، ظاهرا کیش تافته جدا بافته است!!!!
    فضای انحصار باید به فضای رقابت تبدیل شود، تغییر همواره دشوار است به ویژه برای قشری که منافع خود را با این تغییر در خطر می بیند.

  10. سلام کار خوبی کردن اما واقعا اینکه اسنپ هم مثله اونور منصفانه برخورد کند و طبق برنامه و چارت مخصوصی از پیش تعیین شده عمل نکند. و موضوع بعدی که تاکسی ها گفتن قیمت بالای قطعات هستش مگه بغیه خودروهای شخصی قطعات قیمت پایینتری دارند اما این کار سازمان باعث میشه افرادی که منصفانه برخورد نمیکردن مجبور به انجام منصفانه قیمت بشوند

  11. ایناهمش زیر سر ازناوزاده هستش ک مدید گروه عاشقان کیش هستش ب راستی اقای مدیر شما هم درصدی از اجاره ملو مغازه رو کمتر بگیر مگر درایام کرونا شما ۱درصد از اجارهت رو بخشیدی

  12. سلام
    خدمت شما بزرگواران که بلاخره درد ما رانندگان رو به گوش مردم و مدیران رساندید بخدا کیش جای مسافرکش شخصی نیست

  13. من کیشوند هستم هیچ وقت نشده برای گرفتن تاکسی ک صبح ب محل کارم میخوام برام کمتر از ۵ دقیقه پشت خط تلفن برای گرفتن سرویس بمونم و لی ۲ هفته هست از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تاکیش (takish )دارم استفاده میکنم ک واقعا راضی هستم هم ب موقع سرویس میگیرم هم قیمت هاش خیلی منصفانه هست .

  14. با سلام واقعن زیبای کیش همین تاکسی ها هستن هیچ کسی به این فکر نکرده که همین ماشین های شخصی فردا چه مشکلاتی برای مردم درست میکنن برای همه میزنن روی ترمز برای مسافر کشی واقعن یکم دیدگاه خودتون را عوض کنید مشکلات کیش فراتر از این مشکل هست یه سری ها هم مثل اینکه و کینه دوزی داران با تاکسیداران زحمت کش این انصاف نیست متاسفانه اون قشری که رانندگان تاکسی رایگان سرویس بهشون میدن گوشی ندارن که الان از تاکسی ها طرف داری کنن بله بیشتر بچه های فضای سبز توسط همین رانندگان تاکسی به صورت رایگان تا کمپ سحر جابه جا میشوند چه پول و مدارکی که رانندگان محترم تاکسی تحویل مردم دادن اینقدر بی انصاف نباشید البته یه سری به سر و پا از تاکسی بد میگن که خودشون اصلا تاکسی سوار نمیشن فضول هستن تو همه کارها دخالت میکنند. قاضی فقط خداست

  15. با سلام
    بنظر من اسنپ فقط بفکر پر کردن جیب خودش میباشد و صددرصد برای سازمان هم منافعی دارد چرا یک راننده تاکسی باید از حق خود بگذرد توی مملکت ما که دیگه ده تومن و پانزده تومن پولی نیست بهر حال کیشوندان عزیز که دوست دارند اسنپ بیاید فقط بخاطر نرخ پایین آن است وگرنه من الان خودم دارم از اپلیکیشن تاکیش استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم و قیمت هاشم منصفانه هستش اگر قراره که تغییراتی صورت بگیرد باید در صنفهای دیگر مثل میوه فروشی که در جزیره چند برابر شهرهای دیگه هست و رستورانها و خیلی صنوف دیگر ما حتی بازاریان رو که نگاه میکنیم اجناسشون از شهرهای دیگر گرانتر هست با اینکه نه گمرکی و نه مالیات پرداخت میکنند این راننده های بنده های خدا که هر چی در می آورند خرج ماشین میکنند چیزی گیرشون نمی آید در ضمن بنده با ماشین شخصی کاملا مخالفم چراکه پیامدهای خیلی بد برای جزیره زیبای کیش خواهد داشت و نظم جزیره بهم خواهد خورد

  16. سلام خدمت همه بزرگوران و دوستانی که تحت هر شرایطی خودشون و صاحب نظر می‌بینند
    کوتاه و مختصر عرض کنم وجود تاکسی در کیش برای من و خانواده من با وجود تمام تهمت های بجا یا نابجا که توسط عده قلیل زده میشه
    باعث دلگرمی و امنیت بود
    من میتوانم در هر ساعت از شبانه روز همسر و دخترم را در هرجای جزیره با خیال راحت بسپارم به تاکسی
    حالا با ۱۰۰۰تومن بالا یا پایین
    از اون طرف در این مدت اگر کنار خیابان بودند کسی این جسارت را نداشت که جلوی پایشان ترمز بزند
    مگر در مواردی نادر که آن هم بر میگشت به مسافرانی که رنت کرده بودند
    شما در هر ساعت شبانه روز این عزیزان رو در خیابان می‌بینید و همان تابلوی روشن آنها به کیش رونق میدهد
    همان صف تاکسی ها در جلوی بازار ها نشان از رونق است
    پس لطفاً لطفا لطفا مغرضانه به این خانواده بزرگ نگاه نکنیم

    • مغرضانه نیست ، برن ثبت نام کنن ، همون کار قبلی شون رو با نظم بیشتری و کنترل بیشتر جوری که حقوق مسافر هم رعایت بشه انجام بدن … مسائل رو با هم قاطی نکن

  17. سلام ، به نظر من ورود خودروهای شخصی در ناوگان حمل و نقل زیاد برای وجهه جزیره خوب نباشه ، چون یکی از زیبایی های جزیره همین نظم خودروهای تاکسی هست ، در تمام مکانها با نظم خاصی و به ترتیب و با احترام به یکدیگر مسافر رو سوار میکنند و اگر بخواهیم خودرو های وسط صف رو سوار شیم ، هیچ راننده ای سوار نمی کنه و میگه تشریف ببرید نفر اول ، ولی با آمدن تاکسی اینترنتی اسنپ تمام این احترام ها ریخته میشه و اینجا هم میشه مثل شهرهای دیگه کشور
    به نظر من اگه سازمان یا شرکت حمل و نقل کمی ساماندهی کنه تاکسی ها رو و هر کسی در جایگاه خودش خدمات بده تمام این مشکلات حل میشه
    متاسفانه تو کشور ما تو هر کاری بجاییکه اول بستر سازی بشه بعد از مردم درخواست همکاری ، ابتدا کار رو انجام میدن بعد میگن حالا چکار کنیم مثل همین محدودیتها ، اول محدود میکنن بعد میگن حالا برین ماسک بزنین
    مثلا روی پنجره همین تاکسیها برچسب زدن بدون ماسک ورود ممنوع در صورتیکه من بارها بهشون پیشنهاد دادم اگه حمل و نقل یه بسته ماسک بجای هزینه چاپ این برچسب ها به شما میداد بهتر نبود تا اینکه بگه مسافر رو سوار نکنین ،، و هم مسافر اذیت بشه و هم راننده محترم شاید طرف یادش شده باشه ماسک رو برداره
    ممنون

  18. کیشوندا محترم خواهشمندام یک طرفه به قاضی نرید و ازتون میخوام که عادلانه برخورد کنید به نظر شما تو یکسال گذشته تو کیش بیشترین تورم که داشته ایم تو کدوم زمینه هستش ؟ آیا کرایه اینقدر زیاد شده که حتی از تورم خوراک پوشاک مسکن و…. بیشتر بوده
    بهتون یک پیشنهاد میدم میتونیم این یک مطالبه باشه از مدیریت حمل ونقل که چند تن از شهروندان محترم همراه مسئول حمل و نقل و سازمان منطقه آزاد کیش از امام جمعه محترم و چند تن از تاکسی های کیش به رندوم کیشوندان چند روز با رانندگان به تعمیرگاه سرویس های که میگیرن هزینه های جاری ماشین و مسکن …. آمار بگیرند و آنالیز کنند و نتیجه آنالیز رو به گوش کیشوندان برساند اگر نتیجه آنالیز نشان دهنده این بود که راننده تاکسی ها بیش از اندازه درآمد دارند و کرایه غیر متعارف دارند سازمان موظف هست که به مطالبه کیشوندان کرایه ها رو کاهش دهد

  19. سلام اسنب عالی تاکسی کیش با ای کرایه زیاد جیب همه را خالی کردن دو صنف باید پول اضافه اجعاف ازشون گرفته بشه یکی املاکیها یکی تاکسیها املاکیها۲۵صدم عالی

    • سلام و وقت بخیر ببخشید دوست عزیز میتونم شغل شما را بدونم تا از کم و کاستی های شغل شما براتون بگم؟؟؟

  20. واقعا اومدن ماشین شخصی به عنوان تاکسی برای کیش چهره زیبایی ندارد. از این مسئله گذشته درصد امینیت هم پایین میاد.هر راننده ک میخواد تاکسی بخره حتما باید شرایط لازم داشته باشه ازجمله متاهل بودن. مدرک تحصیلی و … و به صورت پرونده کامل از راننده بایگانی دارن اما اسنپ چنین چیزی نداره و ما شاهد این امر در سرزمین اصلی هستیم.اون تاکسی داری ک کلی پول داده و امتیاز تاکسی خریده تکلیف اون چی میشه؟ سازمان برمیگردونه؟ لطفا عادلانه فکر کنید به خاطر منفعت دیگران قشر تاکسی ها رو بد نشون ندید همینا هستن ک هر زمان از شبانه روز قصد بیرون اومدن میکنید با اطمینان کامل سوار تاکسی میشید.

    • سلام و درود

      دوستان
      آیا با اومدن اسنپ و تپسی در کل کشور آیا تا به حالا به معضلی خوردیم؟؟
      آیا خدا رو خوش میاد راننده های تاکسی جزیزه ۵ دقیقه راه هتل کوروش تا پارک آبی رو ۴۵ هزار تومان بگیرند؟؟؟

      نه گلم نه خواهرم نه دادشم

      راننده ها از اون روزی می ترسند که با اومدن اسنپ کرایه ها واقعی بشند(مثل تمام آژانسهای کل گشور که مجبور شدند قیمت هاشون را منطقی کنند)

      آیا مسافر یا ایشوند چه گناهی کرده از بولینگ مریم تا پشت بازار عربها باید ۳۵ هزار بده

      انشالله با توکل به خدا و پشت کار سازمان شاخ بعضی از افراد شکسته میشه

  21. سلام من با ورود ماشین شخصی مخالفم چون باعث حرج و مرج واز بین رفتن امنیت خانواده‌ها میشه و نظم جزیره زیبا بهم میریزه، بهتره با همین سیستم رفع اشکال بشه تا اینکه با یک کار غیر منطقی هزارتا مشکل جدید ایجاد بشه

  22. تنها چیزی ک جزیره رو زیبا و متمایز میکرد نسبت ب سرزمین اصلی نوع تاکسی و امنیت اون بود نظر من با اومدن اسنپ و ورود خودرو شخصی ب ناوگان حمل و نقل تمام اینها از بین خواهد رفت

  23. من شخصا با امدن تاکسی اینترنتی موافقم . چون کارها رو راحتتر و سریعتر انجام میشه . ولی با کار کردن ماشین شخصی تحت هر عنوانی اسنپ.با تپسی یا هر چیز دیگه ای محالفم . ای کاش سازمان برنام ای پیاده میکرد که همین تاکسی ها اینترنتی بشن . فکر نمیکنم مسافر کشی با ماشین شخصی خیلی زیبنده کیش باشه

  24. درود ب همه عزیزان من کاری به اسنپ ندارم من مخاطبم مغزهای کوچک زنگ زده هست بالا پایین مشکل کرایه تاکسی هزار تا دو تومن هست که در روز نهایت کسی بخواد دو سرویس بره میشه دو هزار تومن آیا این ارزش نداره ما ناموسمون را دست هر آدم کثیف و رذلی ندیم مطمعن باشین با اومدن شخصی تو اسنپ کثافت و لجن کیش را فرا میگیره

    • این طرز تفکر جای تاسف داره … مثل این میمونه که چاقو رو بجای قاتل مقصر بدونی…. اسنپ تو کل کشور داره خدمات میده هیچ مشکلی هم نداره … الکی با بحث ناموس و این حرفا خودت و دیگران رو احساساتی نکن …. مردم کیش به چه زبونی بگن از این بازی های تاکسی دارا و مسائلشون خسته شدن… جمع کنید این بساط انحصار طلبی رو . هرکاری بخوان میکنن . هرجوری بخوان قیمت میدن . هرجوری بخوان رفتار میکنن . برید ثبت نام کنید تا شخصی نیاد جلوتون ترمز بزنه که نمیزنه مگر اینکه تو برنامه درخواست داده باشید . اگر نگرانید ناموستون رو با تاکسی خودتون جابجا کنید که مشکلی پیش نیاد

    • ته زنگ زدگی تو مغز خودته آمو
      لفت و لیستون تعطیل شده بی جا می کنی حرف از ناموس مردم می زنی . تو به فکر تریپ شاندیز صفدری باش . اون روزها که زن و بچه مردم زیر بارون توی جزیره منتظر تاکسی هستند و شما جلوی هتل دنبال تریپی بودید زیاد ازش نگذشته. اینهایی که دارند تو اسنپ کار می کنند هم مثل راننده های تاکسی عدم سو پیشینه می دن و عدم اعتیاد ، فقط نظارتش سخت تره و اگه تخلف کنند کارشون را از دست می دن ، شما هم حق داری به زمین و زمان بد و بیراه بگی .هم کرایه های ظالمانه را از دست دادی و هم خورده تو سر قیمت تاکسیت

  25. بجای پاک کردن صورت مسئله، بیان از مدیران کار آمد و مدبر استفاده کنن

  26. با سلام
    گاهی وقتا ی اشتباه باعث می شود ناهنجاری هایی به دنبال داشته باشد که همه ارگان ها نتوانند جمع کنند . الان شاید دغدغه ی این داشته باشید که هزار تومان بیشتر می دهید ولی اون لحظه حاضرید هزاران برابر هزینه کنید که با امنیت به مقصد برسید . مردم مطمئن باشند که اسنپ همچون به صرفه نیست چون این کرایه ها ممکن است در سال سه بار افزایش پیدا کند ولی این تاکسی ها چون شخصی هستند هر سه سال دارند می برند بالا. خلاصه همه جوانب در نظر بگیرید بعد تصمیم بگیرید.

    • چرا فکر می کنید شما امنیتید؟ چرا فکر می کنید مردم خبر از گندکاریها تدارکات فکر می کنید مردم هیچی خالیشون نیست ؟ کرایه تاکسی سه سال یکبار زیاد میشه ؟ از پارسال تاحالا کرایه تاکسی دو بار گرون شده ، یه سرچ تو اخبار همین کیشوند نیوز بزن صدای ناله مردم را ببینی تو این گرونی . بعدش هم شما نمی خواد دلتون برای ما بسوزه ، فکر خودتان باشید

  27. با عرض درود فراوان خدمت یکایک دوستان و کیشوندان محترم بنده اکثر این نظر سنجیها را خواندبه این نتیجه رسیدم که هرکس به سود خودش نظریه میده بنده به نوبه خودم درباره اول خودرو شخصی مخالفم صددرصد چون اطمینان داشته باشید که هرج ومرجی بشه که نتونم جمعش کنم طوری بشه که حتی کسی تشخیص نده که اونی که جلوش ترمز زده بعنوان تاکسی برای مزاحمته یا برای هزاران تخلف دیگه بنده از تاکسی داران طرفداری نمیکنم فقط یک کلام میگم با این رویه فردا روزی شاهد دستفروش ها و دوره گردها خواهیم بود چون با وجود تاکسی شخصی وارد شده از فردا تمام اصناف در خطرند بنده اینو عرض کردم تا ببینید و چنان سروصدایی در تمام دنیا بلند بشه که دیگه خاموش شدنی نیست امیدوارم که مدیران اگر به فکر آینده جزیره هستند فکر درست چکار درست انجام دهند وقتی که بیشترین آمار ثبنام اسنپ خانوم باشه دیگه واقعا شاهد چه چیزهایی باید باشیم و وقتی بیشتر مراجعین به اسنپ جوان ومجرد و معلوم نیست چه سوابقی دارند خدا بفرستد برسه و اونایی هم که الان تو این نظر سنگی میگن شخصی بیاد همونایی هستند که ذینفع اسنپ هستند واقعا برای مدیرانی متاسفم که بفکر جیب خودشون هستند باتشکر از دوستان حالا تصمیم با خودتونه تمام جوانب را درنظر بگیرید بعدش عمل کنید

    • اولا شما سرشاخه اونهایی هستی که به نفع خودش نظر میده
      ثانیا گودرز ارتباطی با شقایق نداره ، آیند یک مدیریت حمل و نقل هوشمندانه است که اتفاقا در اوج امنیت هست و هر لحظه می تونی رصد کنی مسافرت کجا و در کدام مسیره
      ثانیا اینو مسافر کش شخصی نیست ، یک ابرتاکسیران ملی است که شماها در مقابل اون سیستم حکم دستفروش در مقابل پاساژ را داره
      رابعا این وسط شماها هستید که فکر جیب و پولهای ناحقی که از مسافر می گیرید هستید
      خامسا هر کیشوند تجربه ایستادن در گوشه خیابان و رد شدن تاکسی های خالی و جواب ندادن تلفنها را داره اما کمتر کسی این داستانهای ماشین شخصی جلو پا وایسادن را داره شما هم اگر کسی را سراغ داری ماشین شخصی جلو پاش وایساده ، بگو سنگین تر برگرده ماشین شخصی کاریش نداشته باشه

  28. با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب راننده تاکسی و مخالف وجود تریپ و سوار نکردن مسافری که سمت نوبنیاد میره هستم وجود تریپ که دست سازمان هست و باید سازمان جلوی وجود تریپ را بگیره و مشکل دوم که اگر راننده ای مسافر سمت عربا را سوار نکرد بار اول اخطار و بار دوم ابطال دفترچه ترددش هست که این مشکل هم در عرض چند ماه حل شدنیه…
    ولی با وجود اسنپ مشکلات بیشتری پیش روی همه کیشوندا هست با تشکر

  29. رانندگان تاکسى که دارن میگن با اومدن اسنپ دیگه همه ماشینا میان جلوى پاى مردم واى میستن،به هیچ وجه صحت نداره،اسنپ یک اپلیکیشن اینترنتى هست که شماره پلاک ماشین توى اپلیکیشن ثبت میشه ،که مسافر به راحتى میتونه از طریق شماره پلاک ماشینى که قراره به مقصد برسونتش و پیدا کنه ،لطفاً اگر در مورد اسنپ اطلاعات کافى ندارین چیزى نگین که باعث برداشت غلط براى بقیه بشه،

    • سرکار خانم مریم لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر بسیاری از خودروهای شخصی جلو پای گردشگران یا خانم هایی که منتظر تاکسی هستند ترمز بیجا نمی زنند چرا؟ چون احساس امنیت نمیکنند به خاطر ترس از پلیس ولی وقتی که فعالیت خودروی شخصی به عنوان مسافرکش در سطح شهر عادی بشود چه اتفاقی می افتد ؟ بله آن دسته از افراد سودجو بدون استرس ایجاد مزاحمت میکنند .

      • شما لطف کن از قول مردم حرف نزن . ما از تاکسی های کیش متنفریم آنقدر که آزارمان دادند . شما هم معلومه راننده تاکسی هستی ، عزیزم هیچ میرآبی از لوله کشی آب خوشش نمیاد . ترم افزارتان را هم بزارید در کوزه آبش را بخورید . گردشگری که از راه نیاد تاکیش سرش نمیشه و همچنان بازاری برای چاپیدن می مونه ولی اسنپ را همه دارند .
        راستی از تهدید شما هم خیلی ترسیدیم .راستی آیند کی قراره کار بازار و آژانس را هم انجام بده ؟ زودتر خبر بده فرار کنیم

      • تو راست میگی، الان که آیند اومده سرتان خلوته برو تو کار داستان تخیلی استعدادش را داری

  30. اسنپ امن ترین اپلیکیشن هست که توى شهرى مثل تهران به عنوان بهترین و امن ترین سیستم مسافر برى استفاده میشه،حتى سوء پیشینه فرد قبل از استخدام در اسنپ چک میشه،و حتى اگر باز هم راننده رفتار زشتى بخواد از خودش نشون بده سریعاً با سیستم پشتیبانى اسنپ تماس گرفته میشه و سریعاً با فرد خاطى برخورد میشه در صورتى که من بارها برام اتفاق افتاده رانندگان تاکسى کیش رفتار زشت از خودشون نشون دادن و من با مدیریتشون که صحبت کردم به هیچ وجه هیچ رسیدگى نشده ،بى صبرانه منتظر اسنپ عزیز هستیم تا امنیت و از طرافى آرامش اقتصادى براى سیستم مسافر برى تو کیش مجدداً حس بشه

    • سرکار خانم مریم سلام
      نمیدانم شما کیشوند هستید یا از مبلغین اسنپ اما اگر کیشوند هستید لطف توجه داشته باشید که هیچ چیز صد درصد خوب یا بد نیست . و تعصب بیجا ممکن است ما را از بعضی مسائل شاید مهم غافل کند . مثل اینکه شما نسبت به اسنپ تعصب دارید . اسنپ یک برنامه کامل و در حال توسعه هست از تاکسی شروع می شود ولی به تاکسی ختم نمی شود بعد از تاکسی کلیه دفاتر گردشگری هتلها و بازارها هم به مرور زمان تعطیل میشوند چون آنها هم در بر میگیرد میدانید چه تعداد کیشوند در این بخش مشغول به کار هستند ؟ ما حتما نیاز به اسنپ نداریم . در حال حاضر ساکنین کیش در ۳ مورد مشکل دارند ۱ پاسخگو نبودن آژانس هنگام تماس تلفنی ۲ تفاوت در نرخ کرایه ۳ میزان کرایه
      مورد ۱ و ۲ را که خود نرم افزار تاکیش برطرف کرده
      در مورد شماره ۳ هم اگر فکر میکنید که کرایه ها باید به میزان سالهای قبل برگردد فکر کنم که توقع بجایی نیست چون تورم اجازه چنین چیزی را نمی دهد . کما اینکه میزان نرخ کرایه به تصویب شورای محترم ترافیک کیش رسیده است .
      مثالی بزنم حال اگر قرار باشد که کرایه اسنپ مثلا از نوبنیاد به مرکز شهر از ۲۱ هزارتومان به ۱۸ هزارتومان کاهش برای شما داشته باشد و حداقل ۱۵ درصد هم کمسیون اسنپ باشد برای راننده بدون احتساب کسر بنزین ۱۵ هزار تومان می ماند که این مبلغ برای این مسیر با این میزان تورم قابل قبول نیست . لطفا کمی تفکر

  31. سلام من نظر هارو خوندم، کیشوند هستم با اسنپ صددرصد موافقم، خواهش میکنم کاملآ کارشناسی شده نظر بدیم، اولا سازمان حمل و نقل اولویت را به تاکسی های جزیره داده و خیلی وقت است که اطلاع رسانی کرده و فراخوان داده ولی تاکسی داران مقاومت خواصی از خودشون نشون میدن، یعنی کسی تو جزیره نیست که این موضوع را نداند و تابلوهای بزرگ فراخوان تاکسی ها را در کل جزیره ندیده باشد، وقتی که تاکسی ها ثبت‌نام نکردند سازمان مجبور به درخواست خودرو شخصی کرد، دوما عزیزان ماشین های اسنپ جلوی مردم نگه نمیدارن فقط مسافری که اپلیکیشن معرفی کرده مخاطب هست، پس لطفاً افکار عمومی را گمراه نکنید، با حفظ احترام برای تمام رانندگان زحمت کش تاکسی جزیره، خدایی هر کس هر قیمتی میخواد میگیره، واسه خودشون مافیایی دارن من اونور جزیره نمیرم، اینجا نمیرم، تاکسی‌متر برای من نصب نکردن، شیفتم تمومه ، فقط دنبال گردشگرن چون اونا از سیستم حمل و نقل و کرایه و مسیرهای جزیره خبری ندارن، و کلی مشکله دیگه، در آخر من با هر کیشوندی صحبت کردم همه خواهان اسنپ هستند، چون ماشین مشخص راننده مشخص مسیر مشخص کرایه مشخص است، دیگه بحث با رانندگان تاکسی همه کیشوندارو کلافه کرده،

    • ما کیشوندان موافق اسنپ هستیم .تشکر از سازمان بابت آوردن اسنپ به کیش چون .بعضی از رانندگان تاکسی تاکید میکنم بعضی از رانندگان تاکسی ادب رو رعایت نمیکنن.از بابت کرایه هم بنده دوبار ازشون شکایت کردم بابت پول اضافی

  32. سلام لطفاً اطلاع اشتباه ندیم
    اسنپ بسیار عالی و برای کیشوندان مفید حیف جزیره که تاکسی اینترنتی نداشته باشه،

  33. با سلام، من از سال ۸۵ در جزیره ساکن هستم،و تقریبا هفته ای چند بار از تاکسی استفاده میکنم،قبلا راننده های تاکسی‌ از فرودگاه و حتی ازبازارها به مسافران کمکهای معقولی داشتند،چند سالی هست که نه تنها کمکی ندارند جواب سلام مسافر را بزور و با بد خلقی میدهند.گویا مشکلات شخصی و کاری خود را باید بارویارویی با مسافر جبران کنند. با تماس با شرکتهای مختلف تاکسیرانی یا پاسخگو نیستند ویا ماشین برای سرویس وجود ندارد،مدتها در خانه و یا در خیابان منتظر تاکسی میمانیم،فقط اکثر تاکسیها در مقابل پاساژها می ایستند. بسیار تند و بی احتیاط رانندگی میکنند.
    همه ما در این دوران سخت اقتصادی و بیماری مشکل داریم ولی قرار نیست محبت و انصاف را لگد کنیم. در اخر اینکه نسبت به جمعیت کیش و ورود مسافر تاکسیهای فعلی پاسخگو نیستند. ضمن تشکر و قدر دانی از راننده های محترم و انسان دوستی هم که در این مدت مودبانه و با اخلاق با مسافران خود برخورد داشته اند. درود بر انسانیت و نوعدوستی.

  34. اکثر رانندهای کیش فساد اخلاقی دارن وانحصار طلب هستن وکرایه نجومی دریافت میکنن اسنپ قانونمندتر

  35. تاکسی واملاکهای کیش دست ترامپ از پشت بستن دارمد چند میلیاردی در سال ندادن مالیات املاکها امثال هر کدام ۱۰میلیارد تومان درامد داشتن ولی مالیات یک ریال ندادن به قول ترامپ زرنگم مالیات نمیدهم سر مسولین کلاه میزارم افرین به این بی عدالتی

  36. اگر مسئولان قیمت تاکسی ها را منصفانه کنند بهتر میشه و فقط تاکسی باشه چون اسنپ مساوی هست با تخلفات بعدی و در کل کیش متمایز از همه کشور هست خصوصا تاکسی های جزیره البته باز هم میگم اگر کرایه ها متعادلتر باشه بهتره

    • اصلا بحث فرصت نیست. توی کیش یک انحصار کثیفی توسط تاکسیها ایجاد شده که مردم را آزار می داد.ماشین برای مسیرهای دور درخواست می کردی ، اپراتور با صد مدل رمز حالی می کرد کسی قبول نکنه ، هر چقدر هم کرایه گرون میشد باز مثل نهنگ دهنشون باز بود و حرص داشتند.این داستان جزیره مکانیزه را هم شب برای بچه ها بگید بلکه بخوابند ، کدوم مکانیزه ؟ کی را دارید گول می زنید ؟

      • با کمی درایت سازمان و آب عمران میتونستند این قضیه رو جمع کنند ولی متاسفانه فکر کنم یه صلاحشون نبوده وگرنه این کار رو‌میکردندچه چیزی پشت این اسنپ هست وگرنه ما همه میدونیم قانون رو دور زدند بخاطر ماشین شخصی

  37. با سلام
    احتراما بعرض برسانم هیچکس مخالفت پیشرفت در هر زمینه نمی‌تواند باشد و دنیا بطرف علوم نوین پیش میرود از انجائیکه کیش هم جزو شهر های مدرن و پیشرو در هر زمینه ای بود ، احساس طرح راه اندازی تاکسی اینترنتی را مورد توجه قرار دادیم و برای ارتقا سیستم سنتی تاکسی بیسیم به سمت درخواست اینترنتی تاکسی در اوایل سال۹۸ طرح ویژه کیش را به مسیولین مربوطه وقت دادیم طرح بومی سازی شده و فقط برای کیش نوشته شده با تمام امکانات بروز شده همانند اوبر یا اسنپ یا تپسی و خیلی فراتر از این اپلیکیشن ها با قیمت های تعدیل شده ولی با دست اندازی های سازمان و عدم پاسخگویی این طرح عقیم ماند و نامه نگاری ها بدون جواب ماند تا اینکه شرکت عمران و خدمات واب در یک اقدام عجولانه و بدون استعلام از شرکت های تاکسیرانی و به صورت یکطرفه اقدام به تفاهم نامه با شرکت اسنپ نمود و کلیه امکانات یک شرکت دولتی را در اختیار یک شرکت خصوصی از قبیل بیلبورد در سطح شهر جهت فراخوان و در دسترس گذاشتن دکه های مخصوص حمل ونقل که بالغ بر ۱۲۰میلیون هزینه ساخت آنها و از همه مهمتر در دسترس قرار دادن سایت شرکت خدمات برای ثبت نام رانندگان اسنپ و همچنین غیر قانونی خواندن اپلیکیشن بومی تاکیش که هم اکنون با دریافت مجوز از فضای کسب و کارهای اینترنتی مشغول خدمت رسانی میباشد،ابنجانب با سابقه بالای ۲۲سال در کیش و بزرگترین آژانس تاکسیرانی در جزیره توقع حداقل بعنوان جزو کوچکی از خانواده حمل ونقل که که بار سنگینی را در سرما و گرما در این مدت به دوش کشیدم را جویا میشدند و یا حداقل با فرصتی ۳ماهه و بازخورد اپلیکیشن بومی وعدم انتظار نتیجه دست به دامن اسنپ میشدند.درضمن در هر کسب و کاری ۵در صد خطا در نظر میگیرند حال با توجه به حداقل به۱۵۰۰۰سرویس در روز آیا این ۵درصد شکایت به حمل و نقل که میشود ۷۵۰ شکایت می‌رسد ،باید بگویم زیر ۱درصد میباشدطبق گزارش و عملکرد اعلامی به شرکت های تاکسیرانی،ما از رانندگان اخلاق مدار دفاع و از رانندگانی که موجب تضییع حقوق دیگران می شوند خواهان برخورد جدی از طرف حمل ونقل جزیره هستیم ولی بنابر دلایلی این برخورد صورت نمیگیرد ویا با تعهد و درج در پرونده به پایان می‌رسد ،گله عزیزان می‌شوند کاملا بجا می‌باشد اگر با خلافکار برخورد قاطع صورت می‌گرفت کار به اینجا نمیرسید،ولی دوستان قرار نیست بیملاحظاتی تعداد اندکی راننده پای همه آنها نوشته شود این عزیزانی که الان با عصبانیت دارن راجب این قشر صحبت میکنند من نمیدانم در گذشته های دور جزیره تشریف داشته اند یا خیر ،ولی نظم گذشته را الان با توسعه جزیره نمی‌بینیم و این از جابجایی مدیران در زمانی اندک است بخصوص در حمل ونقل جزیره که در مدت سه سال ۶مدیر عوض کرده و هر کسی هم به سلیقه خودش عمل نموده و در آخر ورود شخصی چهره و جلوه خوبی به جزیره نمی‌دهد و ممکن است فردا روزی هم جلوی بازار ها دست فروشی و کنار خیابان وانت میوه و سبزی را مشاهده نماییم..باتشکر:سید سقایی

    • پول جهیزیه مو به اضافه دارو ندارمون به اضافه وام ازدواجمون نصف ماشین‌ جور کردیم عروسی هم‌نگرفتیم هیچی هم برام نخریدن هییییچی انقدر تا قبل تاکسی خریدن خون گریه کردم که دیگه تحملشو ندارم نصف پول ماشینو دوست همسرم داد یه ماشین خریدیم با هزار امید اومدیم کیش تاکسی خریدیم داریم قسطشو میدیم خدا شاهده از وقتی ازدواج کردم هیچی نخریدم کفش شوهرمو دارم میپوشم تازه داشتم به زندگی امیدوار شدم که این خبر اومد . مطمئنا من اگه بازم به قبل برگردم و ماشینمون ارزون شه قسم‌میخورم خودمو میکشم چون راه برگشت به خونه بابام و دیدن نگاه هایرتحقیر آمیزو ندارم و کاملا افسرده ام . خدا خودت به دادم برس سن شوهرم زیاده داره از سن بچه دار شدنمون میگذره ولی انقدر انسانیت داشتم که تو بدبختی بچه نیاوردم و صبر کردم ولی دیگه شاید خدا میخواد منو شکنجه روحی بده

      • با کمی درایت سازمان و آب عمران میتونستند این قضیه رو جمع کنند ولی متاسفانه فکر کنم یه صلاحشون نبوده وگرنه این کار رو‌میکردندچه چیزی پشت این اسنپ هست وگرنه ما همه میدونیم قانون رو دور زدند بخاطر ماشین شخصی

  38. تاکسی های کیش همه یکرنگ یک مدل خودش باعث امنیته

  39. من کیشوند هستم تو کیش بیشترین هزینه زندگی بعد از اجاره خانه هزینه کرایه تاکسی است برای یک شهروند روزی حدود ۲۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کرایه تاکسی باید پرداخت کند فقط به خاطر انحصاری بودن همین چند وقت ۳۰ درصد کرایه ها را گران کردن گفتن کرونا امده مسافر تو جزیره کم شده

  40. آقایان تاکسی دار زحمت بکشن تو پلت فرم اسنپ ثبت نام بشن تا خودروهای شخصی نیان … ولی اگه بخوان در مقابل درک و شعور مسافران و کیشوندان مقاومت کنن .چاره ای جز استفاده از خودروهای شخصی اونم با تایید حمل و نقل نیست . همین که سازمان بهشون امتیاز زمین و چیزای دیگه داده بسشونه . و اینکه اینقدر احساس قدرت میکنن که تا حالا چندین بار با تجمعات و اعتراض های بیخود حمل و نقل جزیره رو به تعطیلی کشوندن که این خودش یعنی ایجاد مشکل امنیتی برای شهر ….
    عزیزان مطمئن باشید کیش هم مثل همه شهرای این کشور و فعالیت اسنپ که یک اپلیکیشن کشور شمول هست هیچ چیز عجیبی نیست چون همه ما تجربه استفاده از اون رو تو شهرای دیگه داشتیم …
    یکبار برای همیشه باید این تابوی بی قانونی تاکسی ها باید در کیش با ورود یه اپی مثل اسنپ شکسته بشه …
    بی سیم هاشون هم که باعث بیشتر تخلفاتشون هست، قبلش جمع بشه .

  41. کیش ارام نظم بهم نزنید چرا املاکهای کیش تحصن در کیش مد کردن چرا تاکسیها پشت سر املاکها اعتصاب کردن چرا سازمان با این بینظمی برخورد قهری نمیکند چرا از املاکها قولنامهای نوشته شده را نمگیرن مالیات حساب کنند چرا هر املاکی ۱۰میلیارد تومان در مدت ۸ماه به جیب بزنه چرا جواز املاک تا۳۰۰جواز صادر نمیکنید چرا اداره بازرگانی چون سرزمین اصلی عمل نمیکند چرا در کیش جواز کسب در انحصار هست چرا کمیسیون ۲۵درصد نمیکنید و چرا چرا های دیگر

  42. اتفاقی که روز هجدهم آذر در کیش افتاد _اعتصاب تاکسی ها_ نشان داد سازمان باید این انحصار را به عنوان یک آسیب پذیری امنیتی بشکند تا سازمان مجبور نباشد برای مختل نشدن امورات جزیره جور تاکسیها را بکشد ، ضمن تشکر از مدیریت جهادی امروز همه کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش از نهاد های امنیتی و قضایی درخواست دارم با کسانی که خود را سنبل امنیت جزیره می خوانند اما کیش را به تیتر خبر رسانه های معاند تبدیل می کنند برخورد نموده و روند استقرار تاکسی اینترنتی اسنپ چه با مشارکت تاکسی های فعلی و.چه بدون مشارکت آنها تسریع نمایند

  43. سلام
    علیرغم سیاه نمایی مافیای گروه عاشقان کیش ، تاکسیداران تا حصول نتیجه میمانند . همین بس که دست این گروه مافیا رو شده و چندین بار بدستور پلیس فعالیت آن تعطیل شده است . ما شما مافیا را میشناسیم

  44. سلام روزتون بخیر لطفا پیام از خانواده تاکسیداران رو هم بزارید همسر من تاکسی داره و روزی که میخواستیم تاکسی بخیر دوبرابر پول ماشین شخصی بخاطر امتیاز تاکسی دادیم در صورتی که با همون پول میتوستیم خونه بخریم ولی چون درآمدی نداشتیم مجبور شدیم تاکسی بخریم تا بتونیم قسط وام رو پرداخت کنیم ولی الان با وجود تمام گرانی ها با فروش تاکسی فقط میتونم خونه رهن کنم با وجود یک بچه کوچیک اگر استپ بیاد و به شخصی داده بشه آیا کسی دیگه تاکسی می خره با امتیاز ک روز اول خریدیم خیر همه میگن میتونیم پولمون رو ماشینشخصی میخریم و کار میکنیم عملا قیمت همون تاکسی دیگه حتی نمیشه خونه رهن کرد اگر واقعا نگران مردم هستن کسی با اسنپ مشکلی نداره ولی به شخصی ندن تا هرج و مرج به وجود نیاد و اسنپ هیچ درصدی رو برنداره هیچ تاکسی مخالفت نداره روی هر تاکسی دو خانواده نون شببشون رو در میارن حمل و نقل برای تاکسی کارت تردد صادر میکرد و حتما باید متاهل و دارای حداقل تحصیلات دیپلم و کارت پایان خدمت باشن الان چی شده همه میتونن تو اسنپ باشن راننده تاکسی که لباس فرم نداشت جریمه میشد الان با شلوارک مسافر کشی میکنهبرای کارت تردد حداقل یک ماه زمان میبرد تا مدارک لازم بیارن و امتحان و کلاسهای شهر شناسی که همه باید می‌گذروندن درسته برخی از تاکسی داران کم لطفی میکردن ولی نباید به پای همه گذاشت متاسفانه در همه شغل ها آدم بی انصاف هست و این خیلی بده ولی الان لطفا یه کم انصاف داشته باشید با همه این شرایط بازم موافق هستید سرمایه زندگی که ۵ سال از روز اول زندگی بخاطرش جنگیدیم به همین راحتی از دست بدیم زندگی ما تاکسیداران نابود میشه

  45. باسلام.باآمدن خودروهای شخصی برای جابجائی مسافرمخالفم وبعدازاین بایدنوشت به جزیره زیبای بشاگرد،کمپ سحر وشهرک رز خوش آمدید…!!!

    • چیکار به بشاگرد داری خودت از کدوم دهاتی اومدی ؟ این تاکسی ها حقشونه اون موقع که انحصاری بود هر جوری تونستن با نرخ هاشون جولان دادن الان به تریپ قبا شون برخورده .؟ تاکسی ها تو کیش شدن مثل ایران خودرو و سایپا .که کیشوند ها مجبور بودن با سازشون برقصن؟ همین تاکسی های زرد فقط کافیه بگی دربست دیگه بیخیال خطی میشن یا همین تاکسی سفید ها تو ایام پیک و شلوغی به کیشوندها محل نمیزارن همش دنبال مسافرن حاضرن خالی باشه ولی کیشوند سوار نکنه. تو ایام شلوغی یه تاکسی بگو از مرکز شهر میخوام برم عرب ها ببین ۹۰ درصدشون نمیرن .البته بعضی هاشون مرام دارند ولی بی مرام هاش اینقده زیاده مه تر وخشک رو باهم میسوزونه.

  46. هر کسی که با ماشین شخصی در اسنپ موافق هست آدم گداگشنه ای هست چرا که فقط میخواد دو زار کرایه کمتر بده دیگه فکر بقیه عواقبش رو نمیکنه که آزادی کار کردن با ماشین شخصی چه عواقب خطرناکی برای جزیره امنمون در بر خواهد داشت

  47. اسنپ با این تعرف گران بااین همه راهای باز برای وردهر فرد با ماشین شخصیش حتی اگر نیروی ان از رانندگان تاکس باشد پر از اشکالهای ادیگری هم هست که هیچ راهی برای درست کردن ان نیست

  48. من همسر یکی از رانندگان تاکسی هستم واقعا متاسفم که بعد از ده سال زندگی در کیش اونم با تمام شب بیداری های همسرم و دوری از خانواده الان جوری با رانندگان و خانواده های تاکسی دار برخورد میشه که خواه یا ناخواه مجبوریم با این شرایط به سرزمین اصلی برگردیم واقعا دلیل آوردن اسنپ به جزیره چی می‌تونه باشه چه دستهایی پشت پرده هست چرا جزیره رو می‌خوام به گند بکشن چرا باید حق من و فرزندان و پنج هزار خانواده دیگر پایمال بشه واقعاااا چراااا؟؟؟

  49. سلام چرا مسئولین به فکر نیستند قبلا هیچ ماشین شخصی بخودش جرات نمیاد جلوی پای خانمی ترمز بزنه این یعنی امنیت
    تو جزیره کنار ساحل جاهای هست که تردد کم پیش میاد با وجود ماشین شخصی باز هم اون امنیت برای خانم‌ها هست

  50. بله ورود شخصی ها الزامی است، چون ما ساکنین به آنها نیاز داریم تاکسی ها خیلی غیر محترمانه با مسافر رفتار میکنن نه تنها برای بار مسافر کمکی نمی‌دهند بلکه جواب سام را هم نمی دهند البته این شامل ۹۰ درصد از آنها می‌شود باید این مافیای انحصاری را شکست

  51. رانندگان اسنپ شخصی خدا قوت
    به همت و تلاش خود ادامه دهید دست خدا به همراهتان تا روی این پلیدان مافیای گوش بر از جزیره کم شه
    هر احدی هم ناراحته تا بیش از این ضرر نکرده تاکسی رو بفروشها و به جمع دوستان اسنپ شخصی بپیونده
    من خودم به شخصه از ۹۰ درصد مسافرام از اسنپ و نحوه برخورد پرسیدم که خدا رو گواه میگیرم تماما راضی هستند