• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعمال جریمه ۱۶۸خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی کیش

  • کد خبر : 18669
  • 24 فروردین 1399 - 20:16
اعمال جریمه ۱۶۸خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی کیش

رئیس پلیس راهور کیش از اعمال قانون ۱۶۸ دستگاه خودرو در کیش خبر داد و گفت: خودروهای متخلف برابر دستورالعمل رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و در برخی از موارد به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد “بهرام ایمانی نسب” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: پلیس راهور جزیره کیش با مسدودسازی محور های نوار ساحلی جزیره و برخورد با متخلفان این حوزه، همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان بوده و همانند عزیزان سختکوش در حوزه بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده است.

وی گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله گذاری اجتماعی با استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خودروها و رانندگان متخلفی را که به این قانون پایبند نبودند، اعمال قانون شدند.

ایمانی نسب با بیان اینکه پلیس راهور تا پایان این طرح با خودروها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون ۱۶۸ دستگاه خودرو، ۱۷ دستگاه خودرو توقیف شده اند.

رئیس پلیس راهور کیش ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم و شهروندان در طرح فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد: مصوبات شورای سلامت جزیره و توصیه های بهداشتی و پزشکی در راستای سلامت آحاد جامعه بوده و نیاز هست همه با هم در همراهی پویش ملی “درخانه بمانیم” به وظیفه خود در شکست کرونا به خوبی عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18669
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام.خلاصه سه سال مدیریت خلاقانه ایشون در جزیره ؛جریمه و توقیف خودرو!!!!!