• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

زمان برگزاری جشنواره تابستانی جزیره کیش اعلام شد

  • کد خبر : 15548
  • 28 اردیبهشت 1398 - 15:51
زمان برگزاری جشنواره تابستانی جزیره کیش اعلام شد

تعامل پویا با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت اطلاع رسانی گسترده از جمله نقاط قوت بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بنابر اعلام معاون گردشگری این سازمان جشنواره تابستانی امسال پس از پایان امتحانات مدارس در تیر آغاز شده و تا هشتم شهریور ادامه خواهد داشت.

مجید ملانوروزی با اشاره به علاقمندی هموطنان به جشنواره تابستانی کیش گفت: برای پر بار تر شدن این جشنواره و فراهم شدن زمینه سفر شمار بیشتری از هموطنان، در طول جشنواره تابستانی کیش گردشگران از تخفیفات بلیت هواپیما و هزینه اقامت هتل ها بهره مند خواهند شد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت اطلاع رسانی گسترده و به موقع برنامه های جشنواره تابستانی گفت: امسال از برنامه های تلویزیونی بیشتر استفاده می شود و در حال تنظیم تفاهم نامه ای با صدا و سیما ی کشور هستیم تا تمام رویدادهای جزیره کیش از پوشش خبری مناسبی برخوردار شود.

ملا نوروزی با بیان اینکه سطح خوب برنامه های گردشگری در جزیره کیش از جمله دلایلی است که افراد این جزیره را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب می کنند افزود: گردشگران انتظار دارند برنامه های جشنواره با سرزمین اصلی متفاوت باشد و ما نیز میکوشیم تا برای همه اقشار جامعه به ویژه کودکان این برنامه ها جذاب تربوده و رضایتمندی آنها را فراهم کند.

معاون گردشگری سازمان از برگزاری مسابقات و تجمیع برنامه های هنری و شاد در جشنواره های تابستانی امسال خبر داد و تصریح کرد: همراهی و هم افزایی جامعه بازاریان، جامعه هتلداران، آژانس ها و همه دست اندرکاران حوزه گردشگری کیش برای پربارتر شدن این جشنواره ضروری است.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت ساکنان، جوامع و انجمن های تخصصی جزیره کیش مانند جامعه هتلداران، آژانس ها و جامعه بازاریان، فرصت مناسبی برای هم میهنان و گردشگران عزیز فراهم شود  تا با خیال آسوده از برنامه های شاد و مفرح جشنواره تابستانی کیش استفاده کنند.

لازم به ذکر است جشنواره تابستانی کیش در تابستان هر سال، در این جزیره زیبای مرجانی برگزار می شود. فضای شاد شهری و آذین بندی خیابان ها و معابر، اجرای برنامه های مفرح و شاد از قبیل برنامه‌‏های متنوع ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوال های شادی و اهدای میلیون ها تومان جایزه سبب شده است تا هموطنان بسیاری از استانهای مختلف کشور درزمان جشنواره تابستانی کیش به این منطقه آزاد سفر کنند.  همچنین در طول برگزاری جشنواره تابستانی کیش در بازارها و مراکز خرید، تخفیفات ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15548

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.