• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

یک بام و دو هوای مسئولان در برابر کرونا/ از اعمال محدودیت برای ورود مسافر تا برگزاری جشنواره تابستانی

  • کد خبر : 19193
  • 04 تیر 1399 - 0:16
یک بام و دو هوای مسئولان در برابر کرونا/ از اعمال محدودیت برای ورود مسافر تا برگزاری جشنواره تابستانی

در حالی که شورای سلامت کیش چند روز قبل برخی محدودیت‌ها را برای حضور گردشگر به جزیره اعمال کرد، حالا خبر از برگزاری جشنواره تابستانی به گوش می‌رسد.

به گزارش کیشوندنیوز، با اوج یافتن ویروس کرونا در استان هرمزگان و افزایش یافتن این آمار در جزیره کیش، شورای سلامت کیش در جلسه بیست و یکم برخی محدودیت‌ها را به کیش برگرداند.

از جمله این محدودیت‌ها و مصوبات جدید کاهش۵۰ درصدی تردد شناورها به کیش و ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سرزمین اصلی به مقصد کیش تصویب شد، همچنین مقرر شد کارمندانی که به مرخصی می‌روند در بازگشت پنج روز به قرنطینه بروند و به اجبار تست کرونا بدهند.

برگزاری هرگونه همایش، نمایشگاه، مجامع، گردهمایی، مراسم‌های عقد، عروسی، جشن تولد، عزاداری و کنسرت‌ها نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

با این حال این روزها در سکوت خبری زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز جشنواره تابستانی کیش شنیده می‌شود، قرار است این جشنواره از پنجم تیر کار خود را آغاز کند و هنوز از نحوه برگزاری این جشنواره و جزئیات آن خبری در دست نیست.

جذب حداکثری گردشگر در طول فصل تابستان و ایام گرم سال هدف اصلی جشنواره تابستانی کیش است و هر ساله پیش از آغاز این جشنواره جزئیات جشنواره به اطلاع رسانه‌ها گذاشته می‌شد اما گویا امسال مسئولان امر علاقه‌ای به حضور در بین رسانه‌ها را ندارند.

محدودیت‌های چند روز قبل اعمال شده از یک سو و تبلیغ برای “جذب گردشگر” از سوی دیگر نوعی تضاد در تصمیم‌گیری مسئولان منطقه آزاد کیش را نشان می‌دهد.

تعطیلی بخش‌های گردشگری در نوروز امسال خسارت های فراوانی را به بخش خصوصی و کارگران و کارمندان این بخش وارد آورد، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه برگزاری جشنواره کار سختی است و باید دید با وجود شرایط کرونایی و شرایط بد اقتصادی در کشور مسئولان چگونه می‌خواهند بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش را برگزار کنند؟

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19193
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.