• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

گلایه بازاریان از حضور کم مسافر در جشنواره تابستانی کیش

  • کد خبر : 27979
  • 13 تیر 1402 - 12:47
گلایه بازاریان از حضور کم مسافر در جشنواره تابستانی کیش

بازاریان و غرفه داران جزیره کیش، افزایش نرخ بلیت هواپیما، تبلیغات ناکافی و نبود مشوق‌های جذاب برای جذب گردشگران را مهمترین علل استقبال ناکافی مسافران از جشنواره تابستانی برشمردند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، بازار‌یان و غرفه داران کیش در جشنواره تابستانی، حراج بزرگ شامل تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی را همزمان با دهه ولایت و امامت برای گردشگران و ساکنان در نظر گرفته اند.

با وجود ارائه تخفیف‌های مناسب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، غرفه داران و بازاریان از حضور کم گردشگر در فصل تابستان و جشنواره تابستانی نسبت به سال‌های گذشته گلایه‌مند هستند.

غرفه داران بازار‌های کیش، کم بودن پروازها، تبلیغات بسیار محدود و نامناسب در راستای معرفی برنامه‌های جشنواره تابستانی و بالا بودن هزینه‌های سفر شامل هزینه‌های اقامت، بلیط هواپیما و برگزار نشدن قرعه کشی‌های بزرگ به رسم سال‌های گذشته در ایام جشنواره تابستانی را از دلایل کاهش آمار ورود گردشگران در جشنواره تابستانی امسال برشمردند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به اینکه امسال به دلیل تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش، تبلیغات جشنواره تابستانی به هنگام شروع نشد، گفت: هم اکنون تبلیغات در شبکه‌های ملی و استانی شروع شده است.

وی افزود: بخش خصوصی همانند سالهای قبل مشارکت خود را با سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی برگزار کننده جشنواره تابستانی ادامه داده است.

سادات نجفی با اشاره به ارائه مشوق‌هایی از سوی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برای ورود گردشگران تا پایان تابستان به جزیره کیش، گفت: مردم سراسر کشور می‌توانند با استفاده خودرو و سازوکارهایی که پیش بینی شده است به جزیره کیش سفر کنند و از بنزین رایگان ویژه ایام تابستان استفاده کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، گفت: در حدود دو سه سالی است که در ایام تابستان با کمبود پرواز‌ها به جزیره کیش روبرو هستیم و برای برطرف کردن این مشکل رویداد ملی برای سفر اقشار مختلف مردم به جزیره کیش را طراحی کرده ایم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27979
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.