• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

افتتاح نمایشگاه ادوات موسیقی آموزشگاه نوا

  • کد خبر : 15348
  • 30 فروردین 1398 - 22:20
افتتاح نمایشگاه ادوات موسیقی آموزشگاه نوا

نمایشگاه ادوات موسیقی و سازهای دستی با مواد بازیافتی توسط آموزشگاه نوا در محل مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس افتتاح شد.

به گزارش کیشوند نیوز عصر روز پنجشنبه ۲۹ فروردین نمایشگاه ادوات موسیقی و سازهای دستی با مواد بازیافتی توسط آموزشگاه نوا در محل مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس افتتاح شد.

در این مراسم دکتر مسعود رهبری مدیر هنری معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و جمع کثیری از هنرمندان و هنر دوستان جزیره حضور داشتند.

رهبری در سخنان خود به اهمیت مقوله آلودگی محیط زیست اشاره کرده و گفت: چه زیباست که از زبان هنر به مسئله مهم جهانی محیط زیست پرداخته شود، چرا که زبان هنر احتیاج به هیچ مترجمی نداشته و به راحتی تاثیر بسیاری می‌گذارد.

وی افزود: آلودگی محیط زیست یک مسئله جهانی است و همه موسسات آینده پژوهی چه در داخل و چه در خارج از کشور آلودگی محیط زیست را جزء مهم‌ترین مسائل قرار داده‌اند که بی توجهی به آن بحران بزرگی را به‌وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: زباله‌های غیر قابل تجزیه که توسط انسان رها شده به طور غیر مستقیم بر زندگی و تغذیه

اثر گذاشته که اگر به آن توجه نشود تاثیر غیر قابل جبرانی را برای آیندگان به یادگار می‌گذارد.

وی گفت: حال این رسالت اصلی هنر است که با زبان خود آسیب‌ها را تذکر داده و به‌دنبال راهکار بوده تا از این فاجعه که جامعه بشری حال و آیندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد پیشگیری کند.

لازم به ذکر است که موسسه هنری نوا، حدود ۳ سال است که شروع به فعالیت کرده و هنرمندان بسیاری را تحت آموزش قرار داده است. این نمایشگاه تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.

ادوات موسیقی آموزشگاه نوا

انتهای پیام*/ : ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15348
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.