• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آغاز به کار کنگره خوشنویسان کشور در کیش

  • کد خبر : 14986
  • 18 اسفند 1397 - 17:41
آغاز به کار کنگره خوشنویسان کشور در کیش

کنگره دو روزه خوشنویسان منتخب ایران با حضور اساتید تراز اول خوشنویسی کار خود را در کیش آغار کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، کنگره خوشنویسان منتخب انجمن خوشنویسان ایران با حضور استاد امیرخانی، استاد شیرازی و ۳۸۰ استاد تراز اول خوشنویسی ایران از صبح امروز کار خود را در جزیره کیش برپا کرد.
این مجمع نمایندگان منتخب با پیگیری مدیر انجمن خوشنویسان جزیره کیش و حمایت های همه جانبه مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بخصوص اقای دکتر مظفری و جناب اقای مجید ملا نوروزی برگزار شده است.

همزمان با این رخداد ارزشمند هنری، نمایشگاهی از آثار اساتید خوشنویس تراز اول، در محل سالن همایش های خلیج فارس، به همراه رونمایی از کتاب جدید استاد امیرخانی (آئین خوشنویسی مقدماتی – متوسطه ) و رونمایی از پرتره چهره ماندگار استاد امیرخانی که توسط هنرمند کیشوند نقاشی گردیده برگزار می گردد.

برنامه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ و مراسم انتخابات و رای گیری و اهداء جوایز به منتخبان آثار نمایشگاه خوشنویسی و اجراء گروه موسیقی آموزشگاه جام جم که حامی این برنامه ها بوده اند نیز از جمله برنامه های این کنگره است.

زمان برگزاری این کنگره ١٨ الی ١٩ اسفند ٩٧ در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس کیش می باشد و علاقه مندان و هنرجویان و هنر دوستان می توانند در ساعات ٨ الی ١٣ و  ١۵ الی ١٩ در این مراسم حضور یابند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14986
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.