• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تجلیل از آتش نشانان جزیره کیش در روز ملی آتش نشانی و ایمنی

  • کد خبر : 150
  • 07 مهر 1394 - 23:14

مراسم تجلیل از آتش نشانان جزیره کیش همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی امروز سه شنبه با حضور مسئولان جزیره کیش در ایستگاه مرکزی برگزار شد .

مدیرعامل شرکت سرمایه گذای و توسعه کیش در این مراسم با اعلام پیام تبریک علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش به آتش نشانان گفت: آتش نشانان جزیره کیش با همتی بالا و زحمات طاقت فرسا امنیت را در جزیره به خوبی حفظ می کنند.

بهبود بهی زادی با بیان اینکه آتش نشانان جزیره کیش نه تنها در شهر بلکه حوادث دریا نیز پوشش می دهند و در این راستا زحمات زیادی می کشند افزود : این افراد در هنگام وقوع حادثه با از خودگذشتگی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
مهدی اسدی زنوز رئیس آتش نشانی کیش با تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی از زحمات مدیرعامل منطقه سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کیش در توجه به این مجموعه در فراهم ساختن امکانات و تجهیزات قدردانی کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی آتش نشان نمونه با اهدا لوح تقدیر شد .
گفتنی است : در شش ماه نخست امسال ۲۰۷ مورد اطفا حریق و ۱۷۶ مورد شرکت در عملیات امداد رسانی ( تصادف و امداد ) توسط نیروهای آتش نشانی کیش انجام گرفته است .
هفتم مهر ما ۱۳۵۹ در جریان مهار آتش سوزی که بر اثر حمله نیروهای بعثی عراق رخ داد شماری از آتش نشانان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز مجروح شدند که این روز به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=150
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.