• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آقای مدیرعامل، ممنون که هستی!

  • کد خبر : 11550
  • 12 تیر 1397 - 13:01
آقای مدیرعامل، ممنون که هستی!

پیام تشکر جمعی از کیشوندان برای راه اندازی سیستم ۴G بعد از حدود ۲۰ سال در سیمکارت های جزیره کیش.

به گزارش کیشوند نیوز، یکی از روزنامه های جزیره کیش در صفحه اول خود پیام تشکر جمعی از کیشوندان برای راه اندازی سیستم ۴G، اینترنت و بهبود وضعیت آنتن دهی خطوط تلفن همراه کیش را منتشر کرده است و عنوان کرده که این موارد بعد از حدود ۲۰ سال در جزیره کیش اتفاق افتاده است.

گرچه تلاش و کوشش مسئولان برای ساماندهی وضعیت اپراتور تلفن همراه کیش جای تقدیر دارد ولی برای یک نمونه حدود ۲ الی ۳ سال بیشتر از بهره مندی اپراتورهای تلفن همراه مطرح کشور از اینترنت نسل ۳ و ۴ نمی گذرد و اینکه به گفته این روزنامه، برخی کیشوندان از آن به عنوان یک دستاورد بعد از ۲۰ سال یاد می کنند جای تعجب دارد!

بیشتر بدانید:

سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۷۹ در راستای توسعه و سرمایه گذاری در شبکه موبایل کیش، طی یک قرارداد BOT بهره برداری از اپراتور موبایل کیش را به مدت ۱۵ سال به یک شرکت تله کامیونیکیشن کیش (تی کی سی) واگذار نمود. در طول مدت قرارداد سازمان با شرکت تی کی سی پوشش شبکه در قالب خدمات نسل دوم تلفن همراه در سطح جزیره کیش کامل گردید و ارتباطات متقابل بین اپراتوری داخل کشور و رومینگ بین الملل اپراتور موبایل کیش با سایر اپراتورهای خارجی نیز تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکل گرفت.

با گذشت نزدیک به بیش از دو دهه از فعالیت اپراتور تلفن همراه کیش، فضای نامبرینگ بیست هزار شماره ای این اپراتور با پیش شماره های ۰۹۳۴۷۶۹ و ۰۹۳۴۷۶۸ به مشترکین اختصاص یافته است.

سازمان منطقه آزاد کیش از مرداد ماه سال ۱۳۹۵ و با توجه به پایان قرارداد با شرکت تی کی سی و به منظور ارتقای نسل شبکه موبایل کیش، گسترش فضای نامبرینگ و توسعه خدمات متنوع بر بستر تلفن همراه به مشترکین همگام با آخرین پیشرفت‌های روز تکنولوژی موبایل در دنیا، مدیریت و برنامه ریزی هدفمند خود را برای اداره اپراتور تلفن همراه جزیره کیش با نام تجاری تله کیش آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11550
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آره. واقعا ممنون که هستید. اگر نبودید الان همه ما رو سیل میبرد. یا شاید توی دریا غرق م شدیم