• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کمیته های ستاد نوروزی با تمام توان برای میزبانی شایسته از میهمانان جزیره کیش تلاش کنند

  • کد خبر : 29683
  • 04 بهمن 1402 - 20:25
کمیته های ستاد نوروزی با تمام توان برای میزبانی شایسته از میهمانان جزیره کیش تلاش کنند

رحیم سرهنگی بر اهتمام ویژه تمامی کمیته های نوروزی کیش و ضرورت ارائه خدمات درخور شأن هموطنان تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جلسه که عصر سه شنبه سوم بهمن با حضور روسا و نمایندگان کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد و نمایندگان حوزه های مربوطه، گزارش پیشرفت اقدامات انجام شده، بسترسازی جهت میزبانی مطلوب از مسافران و گردشگران همچنین راهکارهای جلب رضایت میهمانان نوروزی کیش را تشریح و بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه از تمامی دست اندرکاران حوزه های مختلف ستاد نوروزی کیش خواست تا با توان حداکثری و جدیت تمام در ارائه خدمات و رقم زدن خاطرات ماندگار برای گردشگران تلاش کنند.

رحیم سرهنگی توجه ویژه به حوزه سلامت و درمان، آمادگی کامل این حوزه در ایام نوروز، افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی و ایجاد بیمارستان صحرایی را یکی از موضوعات مهم ستاد نوروزی برشمرد.

وی همچنین بر تدوین برنامه های ویژه برای کودکان و نوجوانان با پیام های فرهنگی اجتماعی و مذهبی در ایام نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد.

بر اساس این گزارش ساماندهی و آماده سازی مبادی ورودی، تامین و افزایش تعداد شناورهای حمل خودرو و مسافر در مسیر چارک-کیش و برعکس، افزایش پروازها به جزیره، تعبیه یدک کش آتشخوار در مسیر دریایی، توسعه و ارتقا خدمات گردشگری، تسهیل روند نوبت دهی در بندرگاه کیش و چارک با هماهنگی مسئولان، موضوعات مرتبط با تامین و ذخیره آب و برق جزایر کیش و هندورابی در ایام نوروز و تدابیر لازم در مواقع بحران از جمله مواردی بود که در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بررسی شد.

همچنین مهیا سازی اسکان خانواده های شهدا و ایثارگر، کنترل تردد موتورهای شارژی در ایام شلوغی سال جدید، ترتیب دادن ضیافت افطار به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان از سوی سازمان و به کمک خیرین، استفاده از راهکارهای هوشمند احراز هویت خودروها و سرنشینان در بندرگاه، طراحی شهری و نورپردازی، چاپ بروشورهای اطلاع رسانی و ساماندهی و نظارت بر بازار میوه و تره بار و ماهی از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29683
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.