• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نمونه برداری از دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در کیش

  • کد خبر : 18281
  • 06 اسفند 1398 - 0:36
نمونه برداری از دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به نمونه برداری از دو مورد مشکوک به ویروس کرونا گفت: تاکنون مورد مثبتی در جزیره کیش پیدا نشده است.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر رضانیا در جلسه شورای سلامت کیش با محور پیشگیری و کنترل کرونا ویروس، گفت: دو مورد بیمار با علائم سرما خوردگی و شبه آنفولانزا به بیمارستان مراجعه کردند و در حال حاضر در شرایط کنترل شده قرار دارند.

وی افزود: شستشوی دستها یک توصیه مهم است و همه افراد به ضدعفونی کردن سطوحی که با آن سروکار دارند توجه جدی کنند.

وی افزود: سفرهای هوایی و دریایی به کیش نیز باید کنترل شوند و اگر هواپیماها و شناورها ضدعفونی نشوند احتمال ابتلا به بیماری وجود دارد.

مصطفی خانزادی جانشین رئیس شورای مدیریت بحران کیش در این نشست دو ساعته گفت: رسانه ملی در برنامه های مختلف به مردم اطلاع دهد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

خانزادی از مسئولان ادارات خواست با همکاری مرکز توسعه سلامت، ادارات را ضدعفونی کنند و کارمندانی که بیماران زمینه ای دارند از مرخصی استعلاجی بهره مند شوند .

استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب که با اثر انگشت کار می‌کند در ادارات نیز ممنوع شد.

از امروز تا پایان هفته مدارس و مراکز آموزش عالی، کلاس‌های آموزشی، ورزشی و تفریحی کیش تعطیل شدند و به‌گفته سخنگوی شورای سلامت و رئیس آموزش و پرورش کیش احتمال تمدید تعطیلی این مراکز وجود دارد./خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18281
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.