• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رقابت‌های بین‌المللی فوتبال هفت نفره در کیش برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11566
  • 12 تیر 1397 - 14:58
رقابت‌های بین‌المللی فوتبال هفت نفره در کیش برگزار می‌شود

سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین از برگزاری نشست هماهنگی رقابت‌های بین‌المللی فوتبال هفت نفره که به میزبانی کیش برگزار می‌شود، خبر داد.

مصطفی الهی نسب، سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین اظهار داشت: همان طور که قبلا اعلام شد ایران میزبانی رقابت های بین المللی فوتبال هفت نفره را که آبان ماه امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود، بر عهده گرفته است.

الهی نسب افزود: علاوه بر ایران که میزبان مسابقات است، تا کنون تیم های استرالیا، انگلستان و ژاپن برای این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و البته طبق قوانین فدراسیون جهانی و با توجه به اینکه این رقابت ها از امتیاز کسب سهمیه برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ برخوردار است، با حضور ۴ تیم هم مسابقات برگزار می شود اما احتمال حضور کشورهای بیشتر نیز هست.

سرپرست انجمن فوتبال خاطر نشان کرد: در نشستی که با حضور رجبلو، دبیر انجمن، روزبهانی، سرمربی تیم فوتبال هفت نفره و مهدوی، مدیر تیم های ملی فوتبال معلولین برگزار شد، در خصوص شرایط برگزاری، روند ثبت نام و دریافت ورودیه تیم ها و اقدامات مورد نیاز برای روند برگزاری مسابقات، بحث و تبادل نظر شد.

وی در پایان گفت: علاوه بر موارد یاد شده پیرامون برگزاری اردوهای تیم ملی و آمادگی تیم ایران در این مسابقات نیز صحبت و برنامه ریزی شد تا ملی پوشان کشورمان با قدرت هر چه تمام در این این رویداد بین المللی شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11566
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.