• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ساخت نخستین مجموعه تفریحی زمستانی کشور و شهربازی در کیش

  • کد خبر : 5517
  • 17 تیر 1396 - 12:41
ساخت نخستین مجموعه تفریحی زمستانی کشور و شهربازی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ساخت مجموعه تفریحی و گردشگری زمستانی و شهربازی کیش در جهت گسترش فضاهای توریستی کیش و تامین مطالبات شهروندان خبر داد.

*ساخت مجموعه تفریحی گردشگری زمستانی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان 
به گزارش کیشوند نیوز از ایرنا، محمد خوانساری مدیر پروژه مجتمع گردشگری پنگوئن یا هتل برفی با اعلام اینکه این مجموعه در فضایی به وسعت ۱۹ هزار مترمربع و در دو مرحله ساخته خواهد شد گفت : مرحله اول این مجموعه شامل فضاهای تفریحی و خدماتی است که در فضایی به وسعت هفت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته و در بهار سال ۹۷ به بهره برداری می رسد .
وی افزود : در مرحله نخست تمرکز ما بر ایجاد بخش تفریحی و فضای آن زمستانی است که snow land یا سرزمین برفی نام دارد و با جذابیت های چون دیواره یخی همراه است .
خوانساری افزود : بازی های جذابی چون بولینگ و بیلیارد به همراه رستوران در آن دیده شده است.
وی با اعلام اینکه مرحله دوم این مجموعه اقامتی است؛ گفت : قرار است هتلی در ۱۶ طبقه در فضایی به وسعت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر با ۱۲۴ اتاق و سوئیت در این مجموعه ایجاد شود .
مدیر پروژه گردشگری پنگوئن در خصوص اعتبار این طرح اظهار کرد : این مجموعه توسط بخش خصوصی و با اعتیار ۸۰ میلیارد تومان در حال ساخت است .

*آغاز احداث شهربازی در آینده نزدیک/ اختصاص ۹۰ هکتار زمین برای ایجاد مرکز تفریحات در غرب جزیره 
مونسان در مورد ساخت شهر بازی به عنوان یکی از مطالبات ساکنان کیش گفت : این شهر بازی در کنار پارک شهر و فاز هفت شهرک صدف ساخته خواهد شد ، زمین واگذار و قرارداد آن بسته شده است و بزودی عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.
وی به افق و چشم انداز روشن و گسترده برای آینده در غرب کیش اشاره کرد و گفت : حدود ۹۰ هکتار زمین در این بخش از جزیره برای ایجاد مرکز تفریحات اختصاص داده شده است که بزودی شرکت سرمایه گذاری برنامه های خود در این منطقه را دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مورد زمان بهره برداری از شهر بازی کیش گفت: زمان ۲ ساله ای برای ساخت و اتمام مرحله نخست آن پیش بینی شده است و سایر مراحل نیز گام به گام جلو خواهد رفت .
آب نمای موزیکال و تم پارک آبی اوشن از جاذبه های تفریحی و گردشگری کیش است که در ماه های اخیر به سایر مجموعه های تفریحی اضافه شده و گردشگران زیادی لذت این تفریحات را در سفر به کیش تجربه می کنند.
پارک سافاری ،بانجی جامپینگ ، باگی کیش ( پیست اتومبیلرانی ) ، پرواز با جایرو کوپتر( ترکیبی از پرواز هلی کوپتر و هواپیما) ،پرواز با گلایدر، دوچرخه سواری و انواع تفریحات آبی از دیگر جاذبه های سرگرمی در کیش است .
جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

 








عکاس : حسین تهوری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5517
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.