• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

افتتاح پروژه مسکونی ۲۷۱ واحدی مینا رزیدنس + تصاویر

  • کد خبر : 13985
  • 23 آذر 1397 - 11:10

پروژه مسکونی ۲۷۱ واحدی مینا رزیدنس با سرمایه گذاری بانک مسکن افتتاح شد.

به‌گزارش کیشوند نیوز، مراسم افتتاح پروژه مسکونی ۲۷۱ واحدی مینا رزیدنس با حضور رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن، علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان، علی عرب مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و دیگر مسئولان برگزار شد.

مدیر پروژه مینا رزیدنس در مراسم افتتاحیه گفت: این پروژه در سال ۸۴ توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری به‌دلیل عدم ایفای تعهدات مالی و مطالبات از بانک مسکن، از شرکت سرمایه گذاری توسعه کیش خریداری شد و به شرکت بازرگانی مهر مینای کیش از شرکت‌های تابعه گروه مالی مسکن واگذار گردید. واحدها کلا مربوط به بانک مسکن است و مردم برای خرید اعتماد خیلی زیادی دارند طرفشان بانک مسکن است.

وی افزود: از سال ۹۲  که شرکت بازرگانی مهر مینای کیش  این پروژه را تحویل گرفت، نقشه‌ها بازبینی شد، به‌خاطر اینکه از واحدها استفاده بهینه شود، تعداد واحدها از ۳۷۴ واحد به ۲۷۱ واحد تغییر پیدا کرد. پروژه در سال ۹۵ به اتمام رسید ولی اخذ انشعاب‌های آب برق و برخی خرده‌کاری‌های دیگر تا سال ۹۶ ادامه پیدا کرد.

وی با عنوان اینکه هر بلوک به‌صورت پله‌ای تعبیه شده است که پشت بام طبقه پایینی تراس برای طبقه بالایی است، تصریح کرد: مساحت مفید این پروژه ۲۹ هزار متر است و سی هزار متر مربع مشاعات دارد، عرصه پروژه نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌باشد، پروژه در ۵ بلوک ساخته شده که چهار بلوک آن به‌صورت برج در ۱۲ و ۱۳ طبقه است، ۸۰ درصد پروژه دید دریا دارد و مساحت واحدها از ۴۹ تا ۲۹۰ متر مربع است و طبقات بالا نیز به‌صورت پنت هاوس تعبیه شده است.

لازم به ذکر است که پروژه مسکونی مینا رزیدنس در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش و در نزدیکی برج‌های طلایی و دو قلو واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13985
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.