• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قضاوت حسن یوسفی کمک داور موفق جزیره کیش در ورزشگاه یادگار امام قم 

  • کد خبر : 4240
  • 31 فروردین 1396 - 12:51
قضاوت حسن یوسفی کمک داور موفق جزیره کیش در ورزشگاه یادگار امام قم 

حسن یوسفی کمک داور موفق جزیره کیش در ورزشگاه یادگار امام قم، داور کمک دیدار دو تیم صبای قم و سپاهان اصفهان را بر عهده دارد.

به گزارش کیشوند نیوز، قضاوت دیدار دو تیم صبای قم و سپاهان اصفهان  از سری بازی های سه هفته پایانی لیگ برتر ۹۶-۹۵  که از ساعت ۱۷:۴۵ روز پنج شنبه ۳۱/۱/۹۶ در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می گردد به علیرضا فغانی با کمک آرمان اسدی و حسن یوسفی کمک داور با سابقه و موفق جزیره کیش سپرده شده است.

انتخاب تیم داوری این مسابقه با توجه به حساسیت های این بازی (فرار از منطقه سقوط تیم صبای قم  )  قطعاً با دقت و نکته بینی دپارتمان داوری می باشد که حضور این ورزشکار با اخلاق جزیره در کنار فغانی با کلاس داوری جهانی، نشان از توانمندی و اعتماد کمیته داوران به قضاوت های موفق اوست .

حسن یوسفی که سال‌هاست  به قضاوت در لیگ برتر فوتبال کشور مشغول می‌باشد، بیش از این نیز دیدارهای مهم تری چون نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور را  بر عهده داشته است.

صبای قم با توجه به روند رو به رشدی که در نیم‌فصل دوم گرفته اکنون با یک امتیاز بیشتر از سیاه جامگان یک پله بالاتر از این تیم در رده چهاردهم قرار داد و باتوجه به اینکه از سه مسابقه آینده دو بازی را در خانه انجام می‌دهد، می‌تواند شانس بیشتری برای بقا در لیگ برتر داشته باشد و به نظر می رسد تماشای رایگان این دیدار برای هوادارن که از سوی باشگاه صبای قم اعلام شده نیز عامل مهمی در رسیدن به این مهم باشد که این حسایت بالا کار را برای حسن یوسفی و دوستانش سخت‌تر می ‌کند.

حسن یوسفی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4240
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.