• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نایب قهرمانی شاه‌قلی و یارانش در تنیس جام حذفی کشور/ حضور بی‌سابقه تیم‌ها در مسابقات کیش

  • کد خبر : 14794
  • 24 بهمن 1397 - 17:33
نایب قهرمانی شاه‌قلی و یارانش در تنیس جام حذفی کشور/ حضور بی‌سابقه تیم‌ها در مسابقات کیش

رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان کشور به‌مناسبت دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم توسعه امین دارو آراد در جزیره کیش به پایان رسید.

به‌مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات تنیس جام حذفی کشور در جزیره کیش برگزار شد.

در این مسابقات ۱۰۸ تیم حضور داشتند که در نهایت دو تیم رها آسا تجارت و توسعه امین دارو آراد به فینال راه پیدا کردند.

حمیدرضا نداف، امید سوری، حمید آل یاسین ترکیب امین دارو را تشکیل می‌دادند و انوشا شاه‌قلی، حسام یزدی، شهرام شرافتمند و کورای ترکیه‌ای بازیکنان تیم رها آسا تجارت در این مسابقه بودند.

قرار بود مسابقه فینال سه‌شنبه ساعت ۱۱ صبح برگزار شود اما به‌دلیل بارندگی در جزیره کیش و نامناسب بودن وضعیت زمین، این دیدار به ساعت ۱۵ کشیده شد.

با آغاز مسابقه اول انفردی و بعد از گذشت چند ست از این دیدار، به‌دلیل لغزنده بودن زمین، غمناک مسؤول برگزاری مسابقات دستور توقف بازی را صادر کرد. 

بعد از خاک‌ریزی مجدد بر روی زمین، این مسابقه با یک وقفه دو ساعته و از ساعت ۱۷ ادامه پیدا کرد.

وزش باد شدید در هنگام مسابقه کار را برای بازیکنان سخت کرده بود.

هر دو تیم از دو مسابقه انفرادی یک پیروزی کسب کردند و بازی به مسابقه دوبل کشیده شد.
در نهایت، تیم رها آسا تجارت علیرغم اینکه انوشا شاه‌قلی و یک بازیکن ترکیه‌ای را در اختیار داشت، اما نتوانست بر تیم خوب و با انگیزه توسعه امین دارو غلبه کند و نایب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام به‌تیم‌های اول و دوم و لوح تقدیر به تیم‌‌های سوم و چهارم این مسابقات با حضور بهرام افشارزاده مشاور ورزشی سازمان منطقه آزاد کیش و محمود افشار دوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

لازم به‌ذکر است که تیم‌های پارک آبی اوشن کیش مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

حضور بی‌سابقه تیم‌ها در مسابقات تنیس جام حذفی کشور

علی اصغر غمناک اظهار داشت: مسابقات جام حذفی مردان کشور از تاریخ ۱۳ بهمن در جزیره کیش آغاز شد و بعد از قرعه‌کشی تیم‌ها در ۲۴ گروه ۴ تیمی تقسیم شدند، در این مسابقات ۱۰۸ تیم با ۴۲۰ بازیکن حضور داشتند که در تاریخ مسابقات بی‌سابقه است و یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افرود: با توجه به اینکه تعداد ۱۰ زمین در مجموعه المپیک کیش وجود دارد، امکان برگزاری مسابقه برای تمام تیم‌ها در هر روز از زمان برگزاری مسابقات وجود نداشت، به‌خاطر بارندگی در جزیره کیش هم یک روز مسابقات عقب افتاد و به‌خاطر تعداد زیاد تیمهای شرکت کننده و فشردگی برخی روزها مسابقات تا ۲ صبح ادامه پیدا می‌کرد.

مسوول برگزاری مسابقات در رابطه با تأخیر و وقفه به‌وجود آمده در دیدار فینال تصریح کرد: قرار بود صبح روز سه‌شنبه مسابقه فینال برگزار شود، اما به‌دلیل بارندگی شدید در جزیره کیش و آب‌گرفتگی زمین‌ها، این دیدار به ساعت ۱۵ همان روز موکول شد. بعد از آغاز مسابقه هم دیدیم که زمین لغزنده است و بازیکنان سر می‌خورند و با توجه به اینکه اولویت اصلی برای ما سلامت بازیکنان است تصمیم‌ گرفتیم که زمین خشک شود و خاک ریزی مجدد انجام گیرد و بعد از آن مسابقه ادامه پیدا کند.

غمناک در رابطه با کیفیت مسابقات به خبرنگار فارس گفت: ملی‌پوشان و بهترین تنیسورهای کشور در این مسابقات حضور داشتند، چون تمامی بازیکنان مطرح و طراز اول کشور در بین تیم‌ها پخش شده بودند خوشبختانه مسابقات امسال در مرحله حذفی خیلی جذاب شده بود و معلوم نبود که فینالیست چه تیم‌هایی هستند و رقابت‌ها بسیار نزدیک و فشرده بود.

وی عنوان کرد: تیم‌های «رها آسا ایرانیان» بعد از غلبه بر تیم «ول سرویس ایرانیان» توانست به فینال راه پیدا کند و از سمت دیگر جدول نیز تیم توسعه امین دارو بعد از غلبه بر «پارک آبی اوشن» کیش، جواز حضور در مسابقه فینال را به‌دست آورد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14794
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.