• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بازاریابی خیابانی ممنوع/ تشدید نظارت بر حوزه گردشگری

  • کد خبر : 18066
  • 15 بهمن 1398 - 1:29
بازاریابی خیابانی ممنوع/ تشدید نظارت بر حوزه گردشگری

جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسئولان حوزه گردشگری در جهت حذف روش های نامناسب جارچیان و بازاریابان این صنعت در کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشست به دعوت علی ابراهیمی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری،با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، معاونت فرهنگی اجتماعی، مدیران شرکت های تابعه و نمایندگان حراست و بازرسی سازمان، نیروی انتظامی، جوامع پذیرایی و کلوپ های تفریحات دریایی، دفاتر خدمات مسافرتی، به منظور هماهنگی و به کارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای برنامه ریزی کارآمد برای ایام نوروز ۹۹ برپا شد.

ارائه راهکار های مناسب برای مقابله با روش های ناهنجار بازاریابی خدمات گردشگری تا قبل از ورود مسافران نوروزی، بررسی چالش ها و مشکلات موجود در این حوزه و آسیب شناسی سال های گذشته و همچنین تمهیدات پیش بینی شده برای ایام نوروز از جمله موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد.

براساس مصوبات این جلسه، طی ابلاغیه ای به جوامع مراکز پذیرای و دفاتر خدمات مسافرتی و کلوپ تفریحات دریایی، هر گونه بازاریابی توسط افراد در اماکن عمومی و شهری ممنوع اعلام شدکه در صورت گزارش از سوی عوامل مدیریت نظارت بر خدمات گردشگری و ماموران اجرائیات،  بر اساس شیوه نامه ها، در ابتدا فعالیت صنف مربوطه متوقف و در مرحله بعد لغو مجوز انجام خواهد شد.

در خصوص اجاره دهندگان غیر مجاز موتور های شارژی و خودرو های شخصی که در خدمات ترانسفر مسافر و بازاریابی گردشگری فعالیت دارند نیز مقرر شد تا موسسه ورزش و اجرائیات و کارشناسان نظارت گردشگری با شناسایی و معرفی این افراد به نیروی انتظامی از فعالیت آنها جلوگیری کنند.

گفتنی است تمامی موضوعات مطرح شده به همت مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به گردشگران در مبادی ورودی جزیره و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18066
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.