• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سامانه خرید و فروش خدمات گردشگری در کیش راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 27586
  • 02 خرداد 1402 - 15:21
سامانه خرید و فروش خدمات گردشگری در کیش راه اندازی می‌شود

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت:‌ برای جلوگیری از دریافت کمیسیون‌های نامتعارف گردشگری، سامانه خرید و فروش خدمات گردشگری راه اندازی می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار ایرنا، «مرتضی رمضانی گالشی» روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی افزایش پروازهای تابستانی در کیش که با حضور نمایندگان ایرلاین‌ها برگزار شد با اشاره به گرانفروشی برخی بلیط‌های پروازی در این جزیره اظهار کرد:‌ بخشی از این سامانه، نظارت بر چارتر کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان بلیط را افزایش داده و منجر به توزیع عادلانه بلیط خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بررسی اهلیت و صلایحت حرفه‌ای چارتر فروش‌های بلیط هواپیما در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: در تلاشیم تا با بررسی صلایحت حرفه‌ای چارتر فروش‌ها، سیستم توزیع عادلانه بلیط بین آژانس‌ها هواپیمایی در کیش فراهم شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: به دنبال ایجاد یک فضای رقابتی هستیم تا منجر به افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به گردشگران در این جزیره زیبای مرجانی شود.

وی همچنین به برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای رونق گردشگری کیش در فصل گرما اشاره کرد و ادامه داد: همکاری اصناف و تشکل‌های مردمی در این برنامه ریزی ستودنی است و نقش کلیدی بر عهده دارد؛ رویدادها، همایش‌ها و گردهمایی‌های ملی و بین المللی در فصل تابستان می‌تواند سبب رونق گردشگری در این بازه زمانی شود.

«رمضانی» همچنین از رایزنی و امضای تفاهم نامه با برخی بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات گردشگری خبر داد.

وی همچنین در رابط با ماده ۶۵ مناطق آزاد گفت:‌ با توجه به این قانون، نظام نرخ گذاری مستقل در منطقه آزاد کیش می‌تواند شکل بگیرد که مکاتباتی نیز در این راستا انجام شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت حفظ حقوق گردشگران، اظهار کرد:‌ به دنبال حمایت از بخش خصوصی و تقویت آنان در مسیر ارائه بهتر خدمات به گردشگران هستیم.

در این جلسه که نمایندگان ایرلاین‌ها به بیان نظارت خود پرداختند، مباحثی همچون مشکلات مربوط به شرکت‌های هواپیمایی، ۲۴ ساعته شدن فرودگاه کیش و ارائه تخفیف‌های فرودگاهی به ایرلاین‌ها مطرح شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27586
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.