• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

طرح “گردشگری ۲۰ – سرمایه گذاری ۲۰” در جزیره کیش آغاز شد

  • کد خبر : 3655
  • 20 اسفند 1395 - 7:57
طرح “گردشگری ۲۰ – سرمایه گذاری ۲۰” در جزیره کیش آغاز شد

طرح بزرگ “گردشگری بیست-سرمایه گذاری بیست” در جزیره زیبای کیش به همت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ لغایت ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش؛ این طرح به همت سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره زیبای کیش انجام خواهد شد.

این طرح با هدف جذب سرمایه، سرمایه گذاران داخل و خارج از کشور و همچنین معرفی جزیره زیبای کیش به عنوان یک مقصد گردشگری مطلوب انجام می شود.

“گردشگری بیست- سرمایه گذاری بیست” علاوه بر جذب سرمایه های داخل و خارج، از خروج “ارز” از کشور نیز به واسطه انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری جلوگیری خواهد نمود.

در ایام برگزاری این طرح پرسنل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از بدو ورود گردشگران به جزیره کیش آماده ارائه اطلاعات کافی در ارتباط با ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در جزیره زیبای کیش هستند.

پرسنل شرکت در فرودگاه کیش ضمن خیر مقدم به گردشگران، آماده ارائه اطلاعات اولیه به ایشان و ثبت نام از علاقه مندان می باشد تا در طول اقامت ایشان در جزیره زیبای کیش نسبت به ارائه اطلاعات کاملتر به آنها اقدام نمایند.

ضمن اینکه کادر مجرب مستقر در کانترهای شرکت سرمایه گذاری و توسعه در هتل های کیش نیز این آمادگی را خواهد داشت تا اطلاعات جامعی را از این فرصت ها و ظرفیت ها در اختیار علاقه مندان قرار دهند. همچنین در طول این طرح امکانات لازم جهت برگزاری “تورهای سرمایه گذاری” در سطح جزیره کیش برای علاقه مدان به ضورت روزانه فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3655
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.