• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ثبت نام ۴۸۷۳ نفر برای بازگشت به کیش/ طرح قرنطینه از دوشنبه آغاز می‌شود/ کوتاه نمی‌آییم/ همه مشکلات افراد در قرطنینه را برطرف می‌کنیم

  • کد خبر : 18661
  • 23 فروردین 1399 - 18:11
ثبت نام ۴۸۷۳ نفر برای بازگشت به کیش/ طرح قرنطینه از دوشنبه آغاز می‌شود/ کوتاه نمی‌آییم/ همه مشکلات افراد در قرطنینه را برطرف می‌کنیم

رئیس ستاد بحران کیش با اعلام اینکه طرح قرنطینه خانگی از دوشنبه صبح آغاز خواهد شد گفت: تا کنون ۴۸۷۳ نفر برای بازگشت نام نویسی کرده اند و برای اجرای این طرح با کسی شوخی نداریم.

به‌گزارش کیشوند نیوز، دکتر مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازملن مطنقه ازاد کیش در گفتگو با بخش خبر شبکه کیش به تش ریح رایند بازگشت کیشوندان پرداخت و عنوان کرد: تا کنون ۴۸۷۳ نفر درخواست بازگشت به جزیره را داده‌اند، دکتر مظفری مدیرعامل سازمان موضوع قرنطینه را مطرح کرد و مسئولیت اجرای آنرا برای اینکه مدیریت واحد داشته باشد به ستاد بحران واگذار کرد.

وی افزود: بحث قرنطینه برای ما بسیار حیاتی است و بر فرایندهایی که تعریف کردیم کوتاه نمی‌آییم، هم به‌خاطر سلامت کیشوندانی که در جزیره هستند و هم افرادی که در جزیره حضور دارند، اقتصاد کیش حدود ۴۵ روز است که راکد است و طبیعی است که کیشوندان از ما انتظار دارند این روند هرچه سریع‌تر به پایان برسد و فعالیت‌های اقتصادی و همچنین جشنواره تابستانی را زودتر آغاز کنیم.

خانزادی ادامه داد: برای بازگشت کیشوندان یک اپلیکیشن تهیه شده و تمامی فرآیندها در آن انجام می‌گیرد.

وی با شاره به اینکه حدود ۳ هزار نفر از پروژه‌های عمرانی از کیش رفته‌اند گفت: در بخش میز خدمت این این اپلیکیشن مستقیم با کارفرمایان در ارتباط هستیم و آنها موظف به ایجاد قرنطینه برای کارگران هستند، تعهدهایی از آنها گرفته می‌شود و محل قرنطینه را برای ما مشخص می‌کنند.

رئیس ستاد بحران کیش افزود: در کمپ‌های کارگری ۲ نفر بیشتر نمی‌توانند در یک اتاق حضور داشته باشند و ۱۴ روز باید قرنطینه شوند، اگر توان ایجاد قرنطینه را ندارند باید به کمپی که با نظارت معاونت عمرانی در پدیده فراهم شده بروند، این کمپ حدود ۸۰۰ نفر گنجایش دارد و آنجا امکانات خوبی برای گذراندن قرنطینه سازمانی ۱۴ روزه وجود دارد.

وی در رابطه با نحوه قرنطینه افراد شاغل در دستگاه‌های دولتی و ادارات گفت: هفته گذشته با بسیج جلسه داشتیم که نظارت بر انجام قرنطینه این افراد را برعهده بگیرد، در فرودگاه افراد را تحویل می‌گیرند و به منازلشان می‌برند، اداره سلامت آموزش‌های لازم را می‌دهد، مرتب روزی چند بار سرکشی می‌کنند.

خانزادی با عنوان اینکه در اجرای این طرح “با کسی شوخی نداریم” و دادستان حکم داده و هرکسی قرنطینه را رعایت نکند تحویل دستگاه قضایی داده می شود، اظهار داشت: تدارکات سازمان به‌خوبی وارد شده، کسانی کسی که در قرنطینه هستند همه مشکلاتش مثل انجام امور اداری یا خرید از سوپرمارکت و… را برطرف می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه طرح قرنطینه خانگی از پس فردا (دوشنبه) صبح شروع می‌شود، عنوان کرد: هیچ‌کسی بدون مجوز و بدون ثبت نام در اپلیکیشن به چارک سفر نکند، اگر ثبت نام نکرده باشند امکان ورود آنها به هیچ وجه وجود ندارد.

مسئول اجرای طرح قرنطینه خانگی ادامه داد: افرادی که وارد کیش می‌شوند باید در فرودگاه تعهد نامه بدهند و بعد از ۱۴ روز کارت ملی خود را پس بگیرند.

وی در پایان تأکید کرد: خواهشی که دارم این است که در اجرای این طرح همکاری کنند و با شماره تماس مرکز پاسخگویی ۴۴۴۳۴۰۰۶-۹ می توانند تماس بگیرند و موارد نقض قرنطینه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18661
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
    • سلام من یک کیشوندم که ۱۵سال در کیش زندگی میکنم الان شهرستان هستم می خوام بیام سر کار

      • با سلام
        ـ کد ملی

        ـ نام و نام خانوادگی

        ـ تاریخ برگشت به‌عنوان مثال (۹۹/۰۲/۲۱)

        ـ مبدا پرواز

        ـ تعداد همراهان (۰یا۱)

        در ۵ سطر مجزا به سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک شود.

        بعد وارد این سایت بشید: app.telekish.ir
        تا اپلیکیشن سلامت کیش بر روی گوشی نصب بشه.

        با نصب اپلیکشن app.telekish.ir در گوشی تلفن همراه؛ رمز یک‌بار مصرف به کاربر ارسال می‌شود و با ورود به مرحله بعد درخواست بازگشت کیشوندان به جزیره کیش به‌صورت هوایی و دریایی در نظر گرفته شده است که از این طریق پایش و احراز هویت انجام خواهد شد.

        شماره تلفن‌های ۴۴۴۳۴۰۰۶ و ۴۴۴۳۴۰۰۷ و ۴۴۴۳۴۰۹ به‌منظور پاسخگویی و راهنمایی جهت نام‌نویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش

  1. خدایا چنان کن که پریشان نشویم متاج به بیگانه وخویشان نشویم

  2. بعنوان نماینده شرکت هدایت کشتی درجزیره مشغول به فعالیت میباشم

  3. محل کارکیش بازارپرردیس یک.

  4. با سلام
    من یک کیش وند هستم که خانه و زندگیم در کیش است .است بدلیل محدودیتى که سازمان ایجاد کرده است ، نتوانسته ام برگردم به کیش . در این میان یخچال فریزر خانه من بدلیل اشکال قطع برق خاموش شده و تمام مواد غذایی داخل ان فاسد شده و بوى بسیار بدى در خانه من ایجاد شده . همسایه ها از بوى بد به مدیر ساختمان سکایت کرده اند . چرا هفت خوان درست کرده اید . من نمیتوانم بلیط تهیه بکنم . اپارتمان من در مجتمع فرهنگىً میباشد . میتواند صحت گفته هاى مرا از مدیر انجاسئوال کنید. اقایان قکر ى براى رفع مشکل بنده بکنید. من
    هم یک ایرانى هستم من چینى نیستم.قادر طهماسبى
    شماره کارت ملى ١۶٧١٨۵۴١٣۶