• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

وبینار بیماری التهابی روده در بیمارستان کیش برگزار شد

  • کد خبر : 3653
  • 19 اسفند 1395 - 13:09
وبینار بیماری التهابی روده در بیمارستان کیش برگزار شد

وبینار بیماری التهابی روده با حضور ۱۲۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در بیمارستان کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد خلخالی با تاکید بر اهمیت توجه جدی به مقوله آموزش و برگزاری سمینارها در راستای شناخت تازه ترین روش های درمانی، تبادل اطلاعات با هدف ارتقاء سطح علمی پزشکان و همچنین معرفی توانمندی های متخصصان و پزشکان بیمارستان کیش گفت: وبینار بیماری های التهابی روده یا IBD در ادامه مباحث علمی و آموزشی بیمارستان کیش برگزار شد که بیش از ۱۲۰ نفر در آن شرکت داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این سمینار در قالب وب و به صورت آنلاین قابل دسترسی در سراسر کشور و جهان است ما شاهد حضور ۸ شرکت کننده خارجی در این دوره بودیم که این امر بیانگر سطح بالای سمینار و اهمیت مطالب ارائه شده است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزود: در این دوره ۸ شرکت کننده خارجی از کشورهای ترکیه، کانادا و حاشیه خلیج فارس حضور داشتند تا از محضر اساتید برجسته و صاحب نظری که در این سمینار به سخنرانی پرداختند و از آخرین دستاوردها بهره مند شوند.

خلخالی این کنگره را دارای امتیاز باز آموزی برای پزشکان خواند و گفت: با توجه به اینکه ما مجوز لازم را از وزارت بهداشت و درمان اخذ کرده ایم، این کنگره قابلیت باز آموزی را برای پزشکان دارد.

وی وبینار بیماری های التهابی را دومین برنامه موفق در راستای حضور شرکت کنندگان خارجی خواند و اظهار کرد: در سمینار بیماری های کبدی و حاملگی که قبل از وبینار بیماری های التهابی برگزار شد نیز ما شاهد شرکت کنندگان خارجی بودیم که نشان دهنده، توجه افراد متخصص به این بخش و اطلاعات ارائه شده است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری کلاسی در راستای بررسی دستاوردهای آنتی بیوتیک خبر داد و گفت: بیمارستان کیش همواره در راستای برنامه های آموزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته برنامه هایی را دنبال می کند که تعطیلی پذیر نیست و ۲۶ اسفند نیز برنامه ای در جهت بررسی آخرین دستاوردهای آنتی بیوتیک در بیماری ها برگزار خواهد شد.

خلخالی در خصوص برنامه ریزی برای ادامه این روند آموزشی در سال آینده اظهار داشت: امیدواریم که در سال آینده اقدامات تازه ای در راستای وبینار و سمینار داشته باشیم که البته نیازمند کمک سایر واحدهای جزیره و استقبال مخاطبان است.

وی افزود: در این راستا ما مذاکراتی را برای برگزاری کنگره بیماری های کلیه و داخلی در سال آینده داشته ایم که البته در مرحله بررسی است و همچنین در بخش بیماری های مفاصل و برای برگزاری کنگره در این زمینه نیز مباحثی مطرح شده است.

بر اساس این گزارش، وبینار بیماری های روده ای IBD صبح امروز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور اساتید و پزشکان برجسته این حوزه در مرکز همایش های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3653
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.