• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خط دریایی کیش – قشم راه اندازی می شود

  • کد خبر : 3587
  • 16 اسفند 1395 - 11:50
خط دریایی کیش – قشم راه اندازی می شود

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی خط سفرهای دریایی در مسیر کیش – قشم خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، محمد محب خدایی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه گردشگری جزیره، کاهش نرخ خدمات گردشگری همراه با افزایش کیفیت بوده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد:  این کا باعث افزایش رضایتمندی گردشگران و رشد گردشگری جزیره شده است.
وی گفت : ورود گردشگری به جزیره کیش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده است.
خدایی  تاکید کرد: نهایت تلاش خود را برای ساماندهی امور گردشگری و ارتقای کیفیت خدمات دهی به گردشگران انجام خواهیم داد تا جزیره کیش بتواند به عنوان الگوی مناسبی از نحوه خدمات دهی برای سراسر کشور معرفی شود.
این مقام مسئول در منطقه آزاد کیش گفت : توسعه تفریحات دریایی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
خدایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ باشگاه دریایی درجزیره کیش فعالیت دارند، گفت: در این باشگاه ها انواع خدمات مناسب در زمینه بازی ها و ورزش های دریایی به گردشگران ارائه می شود.
وی همچنین به ساماندهی سفرهای دریایی اشاره و خاطرنشان کرد : یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کیش به سفرهای دریایی و سفر به سایر جزایر اطراف کیش مربوط می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : سفر به جزیره هندورابی به عنوان برنامه جدیدی در پکیج گردشگری جزیره کیش قرار گرفته است.
به گفته وی، شرایطی فراهم شده است تا گردشگران ورودی به کیش بتوانند در قالب تورهای یک روزه به جزیره هندورابی سفر کنند.
خدایی همچنین از تلاش برای راه اندازی خط گردشگری دریایی بین جزیره کیش و قشم خبر داد و گفت : تحقق این امر می تواند باعث رونق هر چه بیشتر گردشگری دریایی در جزایر خلیج فارس شود.
وی تاکید کرد: پیش بینی می شود، خط گردشگری دریایی در مسیر کیش – قشم بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.
خدایی اضافه کرد: راه اندازی این خط دریایی هم اکنون با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان منطقه قشم در حال پیگیری است.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد : رونق هر چه بیشتر سفرهای دریایی از طریق بندر آفتاب نیز در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش های در حال انجام و توسعه سفرهای دریایی در ایام نوروز ۹۶ شاهد ارائه بهترین خدمات به گردشگران باشیم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش  بر ضرورت ایجاد حمل و نقل ترکیبی در مباحث مرتبط با گردشگری تاکید کرد و گفت: می توان شرایطی را فراهم کرد تا به وسیله حمل و نقل ترکیبی از به وجود آمدن سفرهای تک مقصد نیز جلوگیری شود.
وی گفت : گردشگران می توانند با استفاده از قطار، کشتی و خودروی شخصی سفری بسیار لذت بخش تری تجربه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3587
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.