• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برخورد شدید با چارترکنندگان گرانفروش در ایام نوروز / سایت کیش ایر مرجع قیمت بلیط های هواپیمایی کیش

  • کد خبر : 3589
  • 16 اسفند 1395 - 12:09
برخورد شدید با چارترکنندگان گرانفروش در ایام نوروز / سایت کیش ایر مرجع قیمت بلیط های هواپیمایی کیش

مدیرعامل هواپیمایی کیش‌ از برخورد شدید با چارترکنندگان متخلف خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، محمدتقی جدیدی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایام نوروز ۹۶۶ اظهار کرد: در نوروز امسال قیمت بلیت پروازهای کیش‌ایر به مقصد جزیره کیش بر اساس قیمت های سایت کیش ایر دریافت می شود.

وی با بیان این‌که روزانه ۳۵ تا ۳۸ سورتی پروازی از مبادی مختلف به مقصد کیش انجام می‌شود، تصریح کرد:‌ عرضه و تقاضا برای پروازهای ما متناسب است.

وی در ادامه با هشدار نسبت به هرگونه افزایش قیمت توسط چارترکنندگان افزود: چنانچه چارترکنندگان اضافه بر قیمت‌های درج شده در سایت هواپیمایی کیش اقدام به اخذ مبالغی از مسافران کنند با آنها به شدت برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل کیش ایر با اشاره به این‌که از طریق حراست مستقر در فرودگاه‌ها و همچنین گزارش مسافران به عملکرد چارترکنندگان نظارت می‌کنیم، گفت: در صورت نیاز برای ایام نوروز پروازهای فوق‌العاده در دستور کار قرار می‌گیرد.

شرکت هواپیمایی کیش در حال حاضر دارای ۱۴ فروند هواپیما شامل دو فروند هواپیمای  ایرباس ۳۲۱، دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر۱۰۰ است و همچنین اتصال مراکز استانها و شهرهای ۲۰  استان موفق به تأمین ۴۹ در صد نیاز پروازی به جزیره کیش شده است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3589
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.