• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

دکتر آسوبار بعنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی هلال احمر کشور منصوب شد + متن خداحافظی

  • کد خبر : 2896
  • 06 بهمن 1395 - 20:28
دکتر آسوبار بعنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی هلال احمر کشور منصوب شد + متن خداحافظی

دکتر آسوبار رئیس جمعیت هلال احمر جزیره کیش بعنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی هلال احمر کشور منصوب شد و در بیانیه ای خداحافظی خود را از جزیره کیش اعلام نمود.

به گزارش کیشوند نیوز، رئیس جمعیت هلال احمر با صدور حکمی، دکتر محسن آسوبار رئیس جمعیت هلال احمر جزیره کیش را به عنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی جمعیت هلال احمر انتصاب کرد.

در متن حکم دکتر سید امیر محسن ضیائی خطاب به دکتر محسن آسوبار آمده است که نظر به تعهد، تدین، شایستگی و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی جمعیت هلال احمر، منصوب می شوید.

بعد از انتصاب دکتر آسوبار در سمت جدید، وی در پیامی از کیشوندان و همکاران خود خداحافظی کرد. متن این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران و امدادگران گرامی سپری کنم . به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ، اخلاقی ، علمی و فنی شما امدادگران و نجاتگران توانمند و همکاران پر تلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است . همکارانی که خاطرتان سرشار از عشق و شور و محبت و صمیمیت بود و کار سخت و صعب را برایم سهل و آسان می نمود. خاطره های شیرین شما همواره در صفحه ذهنم جاوید خواهد ماند . در آسمان آبی خاطره ها نامتان و یادتان با اکسیر عشق برقرار و ماندگار باد و دریای نیلگون زندگیتان از شکوه مودت و محبت ، رخشان و درخشان باد.
بر خود وظیفه می دانم از خدمات بی دریغ و خالصانه همه شما تشکر نموده و ایمان راسخ دارم که چنانچه موفقیتی حاصل شده نخست مرهون الطاف الهی ، عنایات خاصه ی امام عصر (عج) و نیز تخصص و تعهد تمامی شما عزیزان بوده و کاستی های آن بر گردن حقیر می باشد. از این رو ضمن شکر به درگاه ذات اقدس الهی ، صمیمانه ترین سپاس خود را خاضعانه و خالصانه به پیشگاه شما سروران تقدیم می کنم. اکنون که برای اداره مرکز مستقل جمعیت کیش تدبیر دیگری اتخاذ شده از محضر یکایک همکاران ساعی و صبورم به خاطر قصور و تقصیرهای سهوی و احتمالی حلالیت می طلبم .
در پایان از درگاه خداوند متعال ضمن تمنای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، برای رهبر فرزانه انقلاب ، ریاست محترم جمهوری ، عموم خدمتگزاران به ملت غیور ایران بویژه امدادگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور آرزوی سلامت ، سعادت و سربلندی دارم .
با احترام و سپاس محسن آسوبار

سوابق تحصیلی و اجرایی دکتر آسوبار به شرح زیر است:

دکترای پزشکی، ریاست و عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲، ریاست هیات پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز. بازرس ویژه وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، عضو هیئت امناء بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، مشاور بیمارستان کیش در امور درمانی و اجرایی، پزشک معتمد و معاینه چشم امداد و درمان ناجا، رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش.

از دیگر سوابق اجرایی دکتر آسوبار که منحصر به فرد ایشان است، می توان به مربیگری در فوتبال اشاره کرد. شاید بسیاری از کیشوندان دکتر آسوبار را بیشتر در زمینه درمانی و هلال احمر بشناسند، اما علاقه دکتر به فوتبال باعث شده بود که فعالیت‌های فوتبالی و ورزشی ایشان در کنار فعالیت در هلال احمر گاهاً جلوه بیشتری از خود نشان دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2896
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.