• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کاهش ۷ درصدی آتش سوزی در کیش

  • کد خبر : 28941
  • 17 مهر 1402 - 17:52
کاهش ۷ درصدی آتش سوزی در کیش

رییس اداره آتش نشانی کیش از رشد ۷۰ درصدی نظارت بر ایمنی شهری در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، سهراب رضایی رییس اداره آتش نشانی کیش با بیان اینکه رویکرد اداره آتش نشانی کیش فرهنگسازی و در اولویت قرار دادن مقوله پیشگیری و افزایش ضرب ایمنی  شهری است اظهار داشت : در شش ماه نخست پارسال ۵۹۶ مورد نظارت بر ایمنی شهری ثبت شده بود که امسال و در راستای ارتقای سطح ایمنی اماکن مختلف خدماتی، اقامتی، پذیرایی و گردشگری بیش از ۱۰۱۷ مورد بازدید انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه  کاهش آمار حریق نسبت به پارسال مهم ترین نتیجه مثبت افزایش نظارت های گستره بر ایمنی شهری است افزود: آمار حریق در ۶ ماه نخست سال قبل ۲۴۵ مورد بوده که  امسال با کاهش ۷ درصدی به ۲۲۶ مورد رسیده است.

سهراب رضایی اظهار داشت : با هدف فرهنگسازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان نیز در ۶ ماه اخیر ۲۶۰ نفر ساعت دوره آموزشی عمومی شهروندی در بخش های مختلف برگزار شده است .

به گفته رییس اداره آتش نشانی در ماههای اخیر اتصالی اسپیلت، ضایعات و سطل های زباله ، پیک نیک های خانگی، حریق خودرو و  موتورهای شارژی از جمله موارد بروز آتش سوزی در نقاط مختلف شهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه سرویس منظم وسایل سرمایشی و استفاده از سه راهی های استاندارد از جمله راههایی است که احتمال بروز آتش سوزی  در منازل و محل کار را به شدت کاهش می دهد از شهروندان خواست تا با ، خاموش کردن وسایل گازی و اسپیلت هنگام ترک منازل، اطمینان از سلامت سیم کشی برق و دیگر نکات ایمنی ، حافظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28941
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.