• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تجلیل از آتش نشانان کیش به مناسبت روز ملی خدمات ایمنی و آتش نشانی

  • کد خبر : 28890
  • 09 مهر 1402 - 15:25
تجلیل از آتش نشانان کیش به مناسبت روز ملی خدمات ایمنی و آتش نشانی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آتش نشانان به عنوان نام آوران و دلاوران عرصه حادثه نام برد و نجات جان انسان ها را لذت بخش ترین عنایت از سوی خداوند عنوان کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، به مناسبت گرامیداشت روز ملی خدمات ایمنی و آتش نشانی مراسمی صبح روز جمعه ۷ مهر با حضور رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ، جمعی از مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات و شماری از سرمایه گذاران ، فعالان بخش خصوصی و روسای جوامع صنفی در ایستگاه مرکزی اداره آتش نشانی کیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش رحیم سرهنگی دراین مراسم با تبریک هفتم مهر از آتش نشانان به عنوان دلاوران، نام آوران و ایثارگران عرصه حادثه نام برد و گفت: آتشنشانان فرشتگان جان برکفی هستند که ایثارگرانه جان خود را به خطر می اندازند تا زندگی دوباره به هم وطنان خود ببخشند.

سرهنگی با تاکید بر اینکه نجات دادن جان یک نفر از حادثه بزرگ ترین لذتی است که خداوند به آتش نشانان عنایت کرده است گفت: باید از خانواده آتش نشانان که با صبر و شکیبایی در لحظات پر از اضطراب و خطر همراه آن ها هستند  تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عشق به کار و نجات جان هم وطنان را مهم ترین انگیزه و عامل تلاش آتش نشانان  برای فعالیت و تلاش در شرایط دشوار و طاقت فرسا دانست.

قرائت متن صبحگاه مشترک آتش نشانان، برش کیک توسط دو تن از آتش نشانان پیشکسوت و یکی از بازنشستگان اداره آتش نشانی کیش و اعطای لوح آتش نشان داوطلب به سه بانوی علاقمند به همکاری با آتش نشانان هنگام وقوع حوادث و تقدیر از یک آتش نشان افتخاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این برنامه با اهدای گل و لوح تقدیر از آتش نشانان زحمت کش جزیره کیش قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28890
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.