• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

لغو کمیته انتصابات در مناطق آزاد/ نرخ کالاهای اساسی در کیش با سرزمین اصلی یکی باشد/ جذب گردشگر با کنار گذاشتن ارزش‌ها قابل قبول نیست

  • کد خبر : 27954
  • 10 تیر 1402 - 18:40
لغو کمیته انتصابات در مناطق آزاد/ نرخ کالاهای اساسی در کیش با سرزمین اصلی یکی باشد/ جذب گردشگر با کنار گذاشتن ارزش‌ها قابل قبول نیست

امام جمعه کیش گفت: همان‌طوری که در سرزمین اصلی دولت یارانه می‌دهد، در جزیره هم سازمان که نماینده دولت است باید تدبیر و برنامه‌ریزی کنند و کالاهای اساسی را به قیمت مصوب به دست مردم برسانند.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه عنوان کرد: نگران بودیم در تعیین و انتصاب مسئولین جزیره کیش از پایتخت تصمیم گرفته شود و هفته گذشته در نمازجمعه تذکر دادم.
وی ادامه داد: دبیر محترم شورای‌عالی مناطق آزاد عنوان کردند که سیاستشان این نیست که در انتصابات دخالت داشته باشند و کمیته انتصابات در مناطق آزاد ملغی شده و وجود ندارد که از این بابت تشکر می‌کنیم، امیدواریم مدیرعامل محترم انتصابات خوبی داشته باشند و بتوانند مشکلات را کم کنند.
امام جمعه کیش بیان داشت: برخی از محصولات و کالاها در کشور قیمت مصوب دارد، اما در جزیره کیش بیش از قیمت مصوب ارائه می‌شود، قیمت کالاهای اساسی مثل آب، برق، گاز و نان باید مانند سرزمین اصلی محاسبه شود.
وی افزود: همان‌طوری که در سرزمین اصلی دولت یارانه می‌دهد، در جزیره هم سازمان که نماینده دولت است باید تدبیر و برنامه‌ریزی کنند و کالاهای اساسی را به قیمت مصوب به دست مردم برسانند.
بی نیاز اظهار داشت: شبکه توزیع آب و برق فرسوده است و فروش اشتراک‌ها بیش از سه برابر توان تولید انجام شده که این اعلام‌خطر برای جزیره کیش است.
وی گفت: طرف حساب مردم شرکت‌ها، مؤسسات و بخش‌های مختلف نیستند، مسئولین سازمان منطقه آزاد باید طرف حساب این مجموعه‌ها باشد و برای حل این مشکلات تدبیر نمایند، توقع است در یک برنامه زمان‌بندی این مسائل پیگیری، تدبیر و حل شود.
امام جمعه کیش در پایان بیان داشت: کیش یک جزیره گردشگری است و باید از طریق خدمات، امکانات و رفاه مناسب به جذب گردشگر کمک کرد و جذب گردشگر با کنار گذاشتن ارزش‌ها قابل قبول نیست.
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27954
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.