• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

وقوع سرقت از منازل در کیش ۱۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 26725
  • 30 آذر 1401 - 0:44
وقوع سرقت از منازل در کیش ۱۰ درصد افزایش یافت

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جزیره کیش گفت: وقوع سرقت در این جزیره طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مسعود میرحسینی اظهار کرد: طی ۹ ماه امسال وقوع سرقت ها در این جزیره روند افزایش به خود گرفته که لازم است کیشوندان به منظور کاهش این آمار توجه بیشتری در رعایت نکات ایمنی لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بررسی آمار تعداد وقوع سرقت های افزایش یافته حتی به چند مورد هم نمی رسد افزود: اما افزایش موردی سرقت ها با توجه به جمعیت و جغرافیای این جزیره و سطح امنیت مثال زندنی آن دور از انتظار است و کیش همواره کمترین میزان جرایم سرقت را در کشور دارد.

سرهنگ میرحسینی اضافه کرد: سرقت‌ یکی از اصلی‌ترین پایه‌های وقوع حوادث و هر کس ممکن است قربانی یک سرقت شود به همین دلیل لازم است در هر شرایطی باید در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشند.

وی گفت: اطمینان از بسته بودن راه‌های ورودی در زمان ترک منزل، مجهز شدن پنجره ها به حفاظ، نصب حفاظ مقاوم روی برخی تجهیزات خارج از خانه، تجهیز دوچرخه ها و موتورسیکلت ها به قفل امن از جمله راهکارهایی است که کیشوندان می توانند برای کاهش سرقت ها در این جزیره اقدام کنند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه جزیره کیش یادآور شد: عمده لوازم سرقتی در این جزیره شامل کندانسور کولر، کپسول گاز و لوازم جزیی که کیشوندان بیرون از خانه نگهداری می کنند افزود: می توان با افزایش ایمنی در نگهداری از این تجهیزات مانع از بروز سرقت های خرد در جزیره شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه افراد معتاد نفش ۹۰ درصدی در انجام سرقت در این جزیره دارند و به همین دلیل جمع آوری دستگیری این افراد در اولویت پلیس های تخصصی این فرماندهی است و انتظار می رود دستگاه های متولی در راستای انجام این طرح ها پلیس را بیش از گذشته یاری کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26725
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.