• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

دستگیری باند کلاهبرداری خرید گوشی های تلفن همراه

  • کد خبر : 25811
  • 19 شهریور 1401 - 17:58
دستگیری باند کلاهبرداری خرید گوشی های تلفن همراه

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری خرید گوشی های تلفن همراه در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرگرد ” محسن بابایی” رئیس پلیس فتا کیش در خصوص این خبر اعلام داشت: این باند کلاهبرداری خرید گوشی تلفن همراه ، افرادی را که  اقدام به درج آگهی جهت فروش گوشی در سایت های آگهی محور همانند دیوار،شیپور و… می نمودند شناسایی و با ارائه رسید های جعلی و با بکارگیری شگرد های مجرمانه اقدام به کلاهبرداری می کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا، اعضای این باند کلاهبرداری شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرگرد بابایی بیان داشت: متهمین در ابتدا منکر اقدامات مجرمانه صورت گرفته شده، که با مشاهده مستندات گردآوری شده به بزه انتسابی معترف شدند.

سرگرد بابایی خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد یا افرادی با این شگرد مجرمانه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در اسرع وقت جهت پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس فتا کیش مراجعه نمایند.

این مقام انتظامی بیان داشت:شهروندان می‌توانند در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir گزارش کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25811
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.