• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برگزاری ۴ دوره آموزشی در مرکز همایش های بین المللی کیش

  • کد خبر : 747
  • 12 شهریور 1395 - 3:26
برگزاری ۴ دوره آموزشی در مرکز همایش های بین المللی کیش

مرکز همایش های بین المللی کیش شهریور امسال میزبان برگزاری ۴ دوره آموزشی است.  در شهریور امسال دوره های آموزشی براوات اسنادی، دو دوره مدیریت استرس و سمینار نو و نوردیسک در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود. در دوره آموزشی بروات اسنادی که ۱۰ و ۱۱ شهریور در این مرکز برگزار […]

مرکز همایش های بین المللی کیش شهریور امسال میزبان برگزاری ۴ دوره آموزشی است. 

در شهریور امسال دوره های آموزشی براوات اسنادی، دو دوره مدیریت استرس و سمینار نو و نوردیسک در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

در دوره آموزشی بروات اسنادی که ۱۰ و ۱۱ شهریور در این مرکز برگزار می شود شرکت کنندگان با چگونگی انجام معاملات تجاری از طریق بروات اسنادی آشنا می شوند. لازم به ذکر است در تجارت بین الملل معامله اسناد علاوه بر روش اعتبارات اسنادی از طریق بروات اسنادی نیز انجام می شود. ارسال اسناد صادراتی صدور کالا علاوه بر روش دریافت اعتبار اسنادی صادراتی از فروشنده به روش برات اسنادی نیز امکان پذیر است.

مقررات حاکم بر این بخش مقررات متحدالشکل بروات وصولی (URC522) اتاق بازرگانی بین المللی و دستورالعمل های داخلی بانک  صادر کننده می باشد.

دوره آموزش مدیریت استرس نیز در دو مرحله ودر روزهای ۱۱ و۱۸ شهریور با هدف آشنایی شرکت کنندگان با انواع استرس و راهکارهای عمومی برخورد و کاهش آن در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.فرایند استرس و عوامل استرس زا، ارزیابی توانایی های فردی در مدیریت استرس و مهارت پروری در برخورد و هدایت استرس از جمله مباحثی این دوره آموزشی است.

سمینار نوو نوردیسک نیز با حضور فعالان عرصه تولید دارو و نمایندگان شرکت نوو نوردیسک، بزرگترین شرکت تولید دارو در دانمارک  ۱۳ تا ۱۶ شهریور در این مرکز بین المللی برگزار می شود.

آزمون جامع دوره آموزشی نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که ۱۷ شهریور در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرکز همایش های بین المللی کیش با  ۶ سالن خلیج فارس، این سینا، رازی، خوارزمی، ملاصدرا و ابوریحان  همراه با امکانات جانبی مجهز، در طول سال میزبان برگزاری ده ها همایش ، نشست علمی و کارگروه های تخصصی داخلی و بین المللی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=747
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.