• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش

  • کد خبر : 24018
  • 23 دی 1400 - 16:44
توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش

رئیس پلیس راهور از توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش خبر داد و گفت: کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادفاهای اخیر در جزیره کیش را دارند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ ” مهدی توانگر ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: به منظور حفظ فرهنگ ترافیک در جزیره کیش، همواره اجرای سلسله برنامه های میدانی با هدف فرهنگ سازی بخش اصلی اولویت های کاری پلیس راهور بوده و برنامه های خوبی اجرا شده و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: پلیس راهور کیش از ابتدای دی ماه با اجرای طرح های مهار تخلف های ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف، ۱۱۰ فقره تخلف حادثه ساز شامل سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی ثبت و اعمال قانون و در همین رابطه ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ توانگر با بیان اینکه کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادف در جزیره کیش را دارند بیان داشت: فرهنگ ترافیک به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری همواره مورد توجه گردشگران بوده و ساکنان کیش نقش مهمی در حفظ و ارتقاء این جاذبه دارند که درخواست می گردند بیش از پیش مقررات رانندگی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24018
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.