• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد + حواشی و تصاویر

  • کد خبر : 23429
  • 23 آبان 1400 - 12:41

عصر روز شنبه ۲۲ آبان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سالن همایشها برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، عصر روز شنبه ۲۲ آبان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سالن همایشها برگزار شد.

امیدورایم دوره مدیریت کوتاه نباشد

در ابتدای این مراسم ابتدا شیخ یعقوب شمس سخنرانی کرد و گفت: شاهد دو اتفاق خوب در حوزه مناطق آزاد هستیم، اولین آن حضور یکی از جوانان شایسته بعنوان سکان دار مناطق آزاد و امید می رود این بار با واقع بینی و تلاش مضاعف راه درستی در جلوی پا قرار داده شود.

دومین موضوع حضور نوایی لواسانی مدیری پرکار و امین و آشنای امور که می تواند مزایای فراوانی برای مناطق آزاد داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم این دوره مدیریتی کوتاه نباشد و فرصت کافی برای اجرایی نمودن برنامه ها داشته باشد.

وی اظهار داشت: اگر هدف ما سرافرازی وطن عزیزمان ایران باشد، دیگر نگاه حزبی و سیاسی و مذهبی جایگاهی نخواهد داست و موضوعی که انتظار داریم در جزیره کیش دیده شود.

گلایه امام جمعه از سعید محمد

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده، ضمن تبریک انتصاب آقای لواسانی، گفت: نهاد امام جمعه کیش به عنوان متولی فرهنگ در جزیره همانند دوره های قبل همراه مسوولان این منطقه در راستای ارتقای فرهنگ گام های موثری برداشته است و این مهم همچنان باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی افزود: نهاد امام جمعه کیش برنامه ای مدون تحت عنوان نظامنامه شهر اسلامی تدوین کرده که امید است مسئولان در اداره شهر از آن استفاده کنند.

امام جمعه کیش ادامه داد: از وظایف نهاد امام جمعه نظارت بر عملکرد مسئولان و احیانا تذکر به آنان است که به این وظیفه تشکیلاتی خود عمل خواهیم کرد.

وی در پایان گلایه ای نیز نسبت به سعید محمد داشت و گفت: انتظار داشتیم که شخصی که به کیش می آید با حکم مدیرعاملی بیاید نه سرپرستی که با پشتوانه بیشتری کار کند.

در ادامه جعفر آهنگران مطالبی را برای حاضران در جلسه خواند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد دیگر سخنران جلسه بود که متن صحبتهایش در این لینک وجود دارد، بعد از سحنرانی مراسم اهدای حکم به لواسانی انجام شد.

در پایان نیز لواسانی سخنرانی خود را ارائه داد.

در این مراسم از خدمات آقای دکتر جعفر آهنگران تقدیر شد و بصورت رسمی محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

















انتهای پیام/ ۱۰۱۴

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23429
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یک زمانی امامان جمعه زبان مردم بودند و حرف مردم را می زدند. نیازی به تعریف و تمجید بیجا از اصحاب قدرت نمی دیدند و کاری با آنها نداشتند. قبل از انقلاب که روحانیت مستقل از حکومت بود و با شهریه حوزوی سربلند و آزاد و آزاده زندگی می کرد و بعد از انقلاب هم زیر نظر ولایت فقیه و مستقل از دولت و بی نیاز از دولتیها بودند. البته در قبل و بعد از انقلاب روحانیون حکومتی هم بودند اما جایگاهی در بین مردم در حد و اندازه روحانیون مستقل نداشتند. شما نگاه کنید آیت الله سیستانی را در عراق. مرجع عالیقدری که جایگاه روحانیت را نشان می دهد و در کیش هم متاسفانه می بینیم امام جمعه اهل سنت از انتصابی که مناسب به نظر نمی رسد تعریف بیجا می کنند و امام جمعه دیگر از اینکه حکم سرپرست به او دادند گله می کنند و کورسوی امید برداشتن این گزینه نامناسب را به باد انتقاد می گیرد.