• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کیش دیگر حیاط خلوت نیست!/ هیچ جا شبکه آب و برق را به بخش خصوصی واگذار نمی کنند

  • کد خبر : 23558
  • 07 آذر 1400 - 2:21
کیش دیگر حیاط خلوت نیست!/ هیچ جا شبکه آب و برق را به بخش خصوصی واگذار نمی کنند

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امروز شرایط جزیره به قدری سخت شده است که که دیگر نمی تواند حیاط خلوت باشد و اگر کار جدی نکنیم کیش دچار چالش می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار، محمدرضا لواسانی در آیین گرامی داشت ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه ما فرزندان شهدا دور هم که جمع می شویم در مورد نحوه شهادت پدرانمان خاطراتی را برای هم بیان می کنیم به خاطره ای از شهادت یکی از رزمندان در زیر شکنجه از زبان فرزندش اشاره کرد و افزود: امروز ما در شرایط سختی قرار داریم که شاید خودمان هم به آن اگاه نیستیم.

وی با بیان اینکه امروز در خط مقدم جبهه و جنگ غیر نظامی قرار داریم افزود: جنگ غیر نظامی مانند جنگ های اقتصادی و فرهنگی برخلاف جنگ های نظامی بی صداست و ما در این جنگ همه مسئولیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: در این شرایط مسئویت ما فرزندان شهدا بیشتر است و اگر خطایی مرتکب شویم دو بار باید مجازات شویم یک بار مانند همه و یک بار برای اینکه آبروی پدرانمان را حفظ نکرده ایم.

وی تصریح کرد: امروز بنده که در خدمت شما هستم مسئولیت سختی دارم، امروز شرایط جزیره به حدی رسیده که نمی تواند حیاط خلوت باشد، آنقدر از این حیاط خلوت استفاده ها شده است که الان باید کار جدی کرد و گرنه جزیره دچار چالش می شود.

لواسانی با تصریح بر اینکه من حتی گاه برای ابراز نظرهایم باید بجنگم افزود: در مراسم معارفه گفتم در دوره هایی و در موضوعاتی اگر نگویم خیانت شده، بی امانتی و بد امانتی شده، فردی از من گله کرد که چرا کلمه خیانت را به کار بردم، در جواب گفتم که موضوعات جزیره را که بررسی می کنید مشکلات بیش از این هاست ومن رعایت ادب کردم؛ موضوعاتی را که مردم با آن سروکار دارند مانند آب و برق باید جدی گرفت.

وی با انتقاد از واگذاری نیروگاه آب و برق کیش به بخش خصوصی اظهار کرد: حتی در سرزمین اصلی هم اگر نیروگاه واگذار شود شبکه واگذار نمی شود و این نص صریح قانون است با اینکه در داخل کشور امکانات و تعداد نیروگاه ها به تعدادی است که اگر یک نیروگاه با مشکل روبرو شود توسط شبکه به نیروگاه دیگری متصل می شود اما در کیش که تنها یک نیروگاه بیشتر وجود ندارد نه تنها اصل نیروگاه که شبکه هم فروخته شده. و دیگر حاکمیت در مورد آن تصمیم گیرنده نیست.

 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: موارد و موضوعات دیگری هم هست که اگر زورم به آن ها نرسد حتما برای اصلاح آن ها این موضوعات را با مردم در میان می گذارم.

وی با تاکید بر اینکه در برابر ایثارگران مسئولیت ما دوبرابر می شود ادامه داد: نمی توانم و نباید برای حفظ موقعیت خودمان و یا به خاطر خوش آمد بعضی ها مسائل را نادیده بگیریم که درآن دنیا در مقابل شهدا پاسخی نخواهیم داشت.

لواسانی با اشاره به اینکه امروز در جزیره کیش فرصت خوبی فراهم شده است تا درجبهه های فرهنگی واقتصادی در کنار ایثارگران کار انجام شود گفت: در حوزه فرهنگی کار چکشی و پلیسی جواب نمی دهد؛ پلیس به وظیفه خود عمل می کند ما هم باید در حوزه فرهنگ کارهای جذابی انجام بدهیم و به جوانان و نوجوانان میدان بدهیم تا در این حوزه با ایده پردازی و خلاقیت کارهای نویی انجام بدهند و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید منتقل کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز در سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی هر گونه حمایت از نسل های جوان برای ایده پردازی و کار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت و معرفی این عزیزان به نسل های آینده هسیتم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23558
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.