• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نرخ کمیسیون املاک در کیش کم می‌شود

  • کد خبر : 23731
  • 25 آذر 1400 - 2:22
نرخ کمیسیون املاک در کیش کم می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش با اشاره به اینکه نرخ فعلی کمیسیون املاک در کیش فشار زیادی به مردم می آورد، از اصلاح این نرخ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در برنامه زنده تلویزیونی بازتاب شب گذشته که از شبکه کیش پخش شد، با ابراز ناراحتی از بالا بودن کمیسیون املاک در کیش اظهار داشت: مستأجری آمد و گفت که باید دو ماه از حقوقم را بابت کمیسیون املاک واریز کنم، خیلی برای من عجیب و حرف سنگینی بود.

وی به فلسفه بالا بودن کمیسیون املاک در کیش پرداخت و گفت: در سالیان گذشته، هنگامی که جزیره بیابان بود، برای جذی افراد و سرمایه‌داران جهت حضور در جزیره، مشوق‌هایی اعمال می‌کردند، از جمله این مشوق‌ها مبلغ بالای کمیسیون اجاره املاک بود که چند برابر سرزمین اصلی است.

محمدرضا نوایی لواسانی ادامه داد: امروز که قیمت ملک ده‌ها برابر بیشتر شده، دیگر پرداخت کمیسیون چند درصدی امکان‌پذیر نیست و این نرخ کمیسیون فشار زیادی به مردم می‌آورد.

وی در پایان گفت: بدین منظور با کمک مشاورین املاک جزیره در حال اصلاح آئین‌نامه‌ها و کمیسیون‌ها هستیم و تا حدودی آنها را مشابه سرزمین اصلی می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23731
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.