• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ثبت رکورد دو استقامت ۴۲ کیلومتر دور جزیره کیش توسط یک ارتشی

  • کد خبر : 21797
  • 31 فروردین 1400 - 18:16
ثبت رکورد دو استقامت ۴۲ کیلومتر دور جزیره کیش توسط یک ارتشی

یک دلاور مرد جمعی پایگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کیش با پنج ساعت و هفت دقیقه نخستین رکورد دوی استقامت دور این جزیره را به اسم خود ثبت کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، مسوول تربیت بدنی پایگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کیش یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داود گودینی از ورزشکاران شاغل در این پایگاه است که دور جزیره به طول ۴۲ کیلومتر را برای نخستین بار در عرض پنج ساعت و هفت دقیقه دویده است.

سروان سبحان عاشوری اظهار داشت: این ورزشکار این رکورد را برای اولین بار و به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ثبت کرده تا افتخار دیگری برای دلاورمردان این نیرو ثبت کرده باشد.

وی اضافه کرد: گودینی متولد ۱۳۶۳ و قهرمان ۲ دوره ارتش جمهوری اسلامی در رشته دو و میدانی بوده و یکبار هم به مسابقات بین المللی نظامی روسیه راه یافته است.

وی یادآو شد: هم اکنون ۲۰ ورزشکار در رشته های مختلف از جمله دو و میدانی، آمادگی جسمانی، پینگ پنگ و بندسازی در پایگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کیش در حال خدمت به مردم ایران اسلامی هستند.

گودینی علاوه بر دو و میدانی، فعالیت حرفه ای و قهرمانی در رشته‌های  شنا و کوهنوردی ارتش را در کارنامه خود دارد؛ وی رکورد امروز خود را راس ساعت ۱۸ از میدن جاسک این جزیره (مقابل مجموعه ورزشی میرمهنا) آغاز و ساعت ۲۳ و هفت دقیقه در محل شروع به پایان رساند.

هم اکنون ۳۸ رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده ۶۷ مربی فعالیت دارند./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21797
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.