• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پدافند هوایی کیش برگزار شد

  • کد خبر : 15098
  • 29 اسفند 1397 - 11:37
آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پدافند هوایی کیش برگزار شد

آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پدافند هوایی کیش با حضور فرمانده پدافند هوایی جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از فیدار، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پدافند هوایی کیش که با حضور امیر سرتیپ محمدرضا زینالی فرمانده پدافند هوایی جنوب شرق کشور برگزار شد حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش با تبریک ایام ولادت باسعادت امیرالمومنین علی (ع) و با شاره به تفاوت ماهوی زمان اظهار کرد: زمان گذارست و هیچ یک از لحظه ای آن ضمن اینکه خاص بوده و تکراری نیست پس از گذشت بازنمی گردد و در صورتی که از این فرصت و زمان استفاده نکنیم تنها حسرت از دست دادن آن برای انسان باقی خواهد ماند زیرا با تمام ثروت جهان نیز لحظه ای از زمان گذشته را نمی توان بازگرداند.

وی افزود: فرصت مدیریت و اداره یک شهر، استان، نهاد، ارگان یا کشور از فرصت هایی است که خداوند به عنوان یک نعمت ارزشمند در اختیار انسان قرار داده است که اگر خوب و درست از آن استفاده کند نزد خداوند، ملت و وجوان خود سربلند خواهد بود.

امیر سرتیپ محمدرضا زینالی فرمانده پدافند هوایی جنوب شرق کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فرصت برای کارهای خوب اندک است و زمان به سرعت سپری می شود با تبریک بازنشستگی سرهنگ قلی زاده فرمانده سابق پدافند هوایی کیش افزود: بازنشستگی فرصتی است که انسان به پشت سر خود نگاه کند و نتیجه کارها و تلاش های خود را ارزیابی کند.

وی با تاکید براینکه مسئولیت و میزخدمت دردست مسئولان امانتی است که باید در حفظ آن دقت کنند افزود: از فرصتی که در اختیار ما قرار داده می شود تا خدمتگزاری کنیم باید به درستی استفاده کرده و آن را با گام هایی پیشرفته تر به مدیر بعدی تحویل دهیم.

سرتیپ زینالی با تصریح براینکه فرصت مسئولیت و مدیریت نباید جولانگاه قرار گیرد افزود: میز خدمت جولانگاه و محل جبران خسارت ها و حسرت ها نیست و باید با هدایت صحیح آن را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام انرژی در جایگاه مسئولیت خدمت کنیم و در برابر فشارهای روانی، اقتصادی و جسمی خسته و ناامید نشویم تقوی، شجاعت، دشمن شناسی و خودآگاهی را از ویژگی های بارز مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن همواره در اندیشه اجرای توطئه برای جمهوری اسلامی ایران است باید حواسمان به عملیات روانی دشمن در هر لحظه باشد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از تلاش های سرهنگ قلی زاده و تبریک انتصاب به سرهنگ کاظم لو اظهار کرد: گذر ایام بسیار درس آموزش و پند آموز است و زمان به سرعت در حال سپری شدن است امید است که بتوانیم در ایام خدمت منشاء خیر و برکت بوده و از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

وی با تقدیر از حسن خلق، شایستگی و عملکرد سرهنگ قلی زاده در مدت زمان خدمت افزود: عملکرد ایشان نمونه یک سرباز واقعی اسلام و ایران بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با تقدیر از انتصاب شایسته سرهنگ کاظم لو تاکید کرد: انتخاب مدیران از دل مجموعه امری ستودنی است.

وی خاطر نشان کرد: این آمد و شدها امری طبیعی است و مهم در این میان وجدان راضی انسان است که موجب رضایت خداوند و خلق خدا خواهد بود.

در ادامه مراسم پس از قرائت احکام بازنشستگی و انتصاب فرماندهان پدافند هوایی کیش با اهداء هدایایی از سوی مسئولان جزیره کیش از تلاش ها و خدمات سرهنگ قلی زاده در مدت زمان خدمت تقدیر شد.

پیش از این سرهنگ مجتبی قلی زاده مسوولیت فرماندهی پایگاه پدافند هوایی کیش را بر عهده داشت که به دلیل پایان خدمت ۳۰ ساله و بازنشستگی جای خود را به سرهنگ سیف الله کاظم لو داد.

پخش کلیپ از تلاش ها فعالیت های سرهنگ قلی زاده در دوران خدمت از برنامه های جنبی این آئین بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15098
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.