• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کنایه امام جمعه کیش به سران فتنه؛ از ترامپ یاد بگیرید

  • کد خبر : 20841
  • 20 دی 1399 - 17:04
کنایه امام جمعه کیش به سران فتنه؛ از ترامپ یاد بگیرید

امام جمعه کیش با اشاره به حوادث اخیر آمریکا و پا پس کشیدن ترامپ از رفتار هوادارانش در تسخیر کنگره، خطاب به سران فتنه ۸۸ گفت: توصیه می‌کنم خودتان را مقایسه کنید و برگردید.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا و تسخیر کنگره این کشور توسط حامیان ترامپ عنوان کرد: برخی از تندروهای حامی ترامپ به ساختمان کنگره حمله و آن را تسخیر کردند، این حمله حکایت بی سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است، نقاب از صورت آمریکای واقعی و لیبرال دموکراسی برداشته شد، آمریکا خیلی آبرویی نداشت و اگر هم آبرویی داشت با این حرکت ریخته شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا در حال ضعف و تنزل و رو به افول است، امروز این واقیت را به‌خوبی می‌توانیم ببینیم، آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

امام جمعه کیش ادامه داد: ابر قدرتی نشانه‌هایی دارد، کشور ابرقدرت، توان راهبری و جمع کنندگی داخل و جهان را دارد که امروز آمریکا این قدرت را ندارد.

وی بیان داشت: رسانه‌های غربی دوست ندارند این چهره واقعی آمریکا را نشان دهند و می‌خواهند تلقین کنند که این یک جدال سیاسی و حزبی است، به هیچ وجه نمی‌توان این رخدادها را در چهارچوب رقابت‌های انتخاباتی توجیه کرد.

حسن زاده اظهار داشت: برخی می‌خواهند برای ایجاد آبرو بگویند در آمریکا یک ترامپی پیدا شد و حاضر نیست قدرت را تحویل بدهد و اویک استثنا است، این تفکر اشتباهی است، همه باید بدانند که این تفکر ترامپ یک تفکر استثنایی نیست، ترامپ همان چهره واقعی و بدون نقاب لیبرال دموکراسی غربی است، فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی در خود آمریکا شکست خورده است.

وی در ادامه توصیه‌ای به فتنه‌گران سال ۸۸ داشت و گفت: هم حزبی‌های ترامپ این اقدام را محکوم کردند و خود ترامپ هم از طرفدارانش خواست که برای امنیت کشور طرفدارانش آرام بگیرند، بدون هیچ تعصبی این رفتارها را با رفتارهای شکست خوردگان انتخابات ۸۸ مقایسه کنید، هنوز بعد از ۱۱ سال از فتنه گری که می‌گذرد طلبکارانه برخورد می‌کنند و ادعای قانون مداری و دفاع از جمهوری دارند.

خطیب نماز جمعه کیش بیان داشت: توصیه می‌کنم خودتان را مقایسه کنید و برگردید، البته خیلی دیرشده ولی انسان تا زمانی که در این دنیا هست راه برگشت برایش وجود دارد.

وی با اشاره به رزمایش پهبادی بزرگ ارتش گفت: در این رزمایش ارتش سرافراز ایران اسلامی نمایشگاهی از پهبادهای مختلف به رخ دشمن کشید و جهان را یک بار دیگر به شگفتی وادار کرد.

حجت‌الاسلام حسن زاده افزود: این قدرت را داریم که با موشک از داخل خاک خودمان به شکل رگباری با هم به مواضع دشمن شلیک کنیم، در حوزه پهباد هم می‌توانیم ۵۰ پهباد را به فاصله ۴هزار کیلومتر از مرزهای خودمان بفرستیم و در آن فاصله از ۴ کیلومتری مواضع دشمن را بزنیم، حرکت بسیار عظیمی است و واقعا دشمن را به وحشت انداخته است.

وی تأکید داشت: امروز یک مونتاژ کننده نیستیم و به لطف الهی به دانش بومی طراحی، ساخت وانتقال این دانش به جبهه مقاومت دست یافته‌ایم، این دستاوردها در دوران اوج تحریم‌ها اتفاق افتاده است و باید به فرزندان غیور ارتش اسلام درود فرستاد.

امام جمعه در پایان رحلت آیت اله مصباح یزدی را تسلیت گفت و افزود: یکی از ویژگی‌های ایشان ولایتمداری بود، فقیه، اندیشمند، مفسر قرآن، اصولی ماهر و زبردست و در حوزه‌های علوم جدید صاحب نظر بود، با همه این عظمت وقتی در برابر رهبر انقلاب قرار می‌گرفت تواضع و ولایتمداری خودش را نشان می‌داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20841
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.