• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

زمین لرزه‌های کیش زنگ خطری که به صدا درآمد/ دقت و سرعت عمل خواسته مردم از قوه قضائیه

  • کد خبر : 25110
  • 28 خرداد 1401 - 18:48
زمین لرزه‌های کیش زنگ خطری که به صدا درآمد/ دقت و سرعت عمل خواسته مردم از قوه قضائیه

امام جمعه کیش گفت: این زلزله‌ها زنگ خطری است که حتما باید به مقاوم سازی و ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای متعدد اخیر جزیره کیش اظهار داشت: این وقایع از اتفاقات طبیعی است و باید بدانیم که این زلزله‌ها زنگ خطری است که حتما باید به مقاوم سازی و ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: با جدیت از پیمانکاران می‌خواهیم همه قوانین و ضوابط را رعایت کنند و مهندسین ناظر هم قوانین را به طور دقیق کنترل کنند.

حسن زاده افزود: خواندن نماز آیات از وظایف ما هنگام وقوع زلزله است به هر تعداد از زلزله‌هایی که اتفاق می‌افتد یک نماز واجب می‌شود، در مقابله با بلایای طبیعی و خطرات زلزله از معنویت هم بهره ببریم و سوره اذا زلزلت الارض را بخوانیم.

وی گفت: از مدیریت خوب ستاد بحران تشکر می‌کنم و قدردان زحمات همه هستیم.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به ماجرای سرقت از صندوق‌های امانات بانک ملی گفت: اتفاق نامبارکی بود، جامعه نباید به سوی بی‌تقوایی برود اما از این نظر که پلیس با این سرعت سارقان را دستگیر کرد جای تقدیر دارد، نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است و اصلی‌ترین وظیفه‌اش تأمین امنیت است.

وی بیان داشت: در جزیره کیش نیز دو باند سارق ۱۳ نفره با سرعت و جدیت دستگیر شدند، برخوردهای خوبی با ناهنجاری‌ها داشته‌اند، با عکاسان غیرمجاز برخورد و آنها را جمع آوری کردند، از برادران عزیز و گرامی نیروی انتظامی در کیش تشکر می‌کنیم.

حسن زاده آغاز هفته قضایی و عدالت را تبریک گفت و افزود: مردم دو خواسته از قوه قضائیه دارند، اینکه دقت در قضاوت داشته باشند و ثانیاً اصرار دارند که سرعت عمل داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: مصرف آب و برق در جزیره کیش دو مسئله مهم است، باید از نعمت‌های الهی درست استفاده کنیم، صرفه جویی را جزو اولویت‌های مردم و مسئولین قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25110
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.