• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جان مردم را جدی بگیرید؛ کنسرت‌ها مدیریت شوند/ انتقاد امام جمعه کیش از وضعیت برخی آسفالت‌ها

  • کد خبر : 21270
  • 02 اسفند 1399 - 12:44
جان مردم را جدی بگیرید؛ کنسرت‌ها مدیریت شوند/ انتقاد امام جمعه کیش از وضعیت برخی آسفالت‌ها

امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه بر مدیریت برگزاری کنسرت‌ها و جنگ های شبانه از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، عنوان کرد: متقین از دیدگاه امام علی(ع) کسانی هستند که سخنان آنها سخن راست است، افرادی که مطلقاً حرف لغو و دروغ نمی‌زنند، غیبت و سخن چینی نمی‌کنند، و در واقع تقوا با زبان بد داشتن در یک تضاد کامل هست و طبق گفته بسیاری از علما اولین گام در خودسازی اصلاح زبان است.

وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت امیرمومنان حضرت علی(ع) و روز پدر در ۱۳ رجب، افزود: از دیدگاه اسلام هر روز، روز پدر، مادر، دختر و پسر است، در قرآن و احادیث بعد از توحید و یکتاپرستی بلافاصله احسان به والدین آورده می‌شود، که نشان از اهمیت این موضوع است، ما کیشوندان گاهی اوقات از این موهبت محروم هستیم ولی می توان با وسایل ارتباط تصویری و صوتی احترام خودمان به پدر و مادر اعلام کنیم.

امام جمعه کیش بیان داشت: امسال متاسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از فضای اعتکاف محروم هستیم، مقام معظم رهبری خطاب به افرادی که علاقمند به حضور در مراسم اعتکاف هستند توصیه کردند که بهتر است در هر یک از این سه روز نماز جعفر طیار را بخوانند، این نماز به‌قول بزرگان اکسیر اعظم است و با خواندن ان گناهان انسان بخشیده می‌شود.

لزوم افزایش نظارت مهندسان بر آسفالت های جزیره

وی در ادامه با تبریک ۵ اسفند بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به مهندسان جزیره کیش، اظهار داشت: در جزیره کیش مهندسان فراوانی در حوزه‌های مختلف داریم، هرچه دقت شما مهندسین گرامی بیشتر شود تولید محصولات با کیفیت بیشتر خواهد بود،

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: محصول اگر ساختمان باشد، ساختمان با کیفیتی تحویل ساخته می‌شود، گاهی اوقات در کیش ساختمان‌هایی می‌بینیم که بر اثر استفاده از مصالح غیر مرغوب عمر مفیدشان بسیار کم است، دقت مهندسان نقش مهمی در تولید محصولات باکیفیت دارد.

وی ادامه داد: اما گاهی اوقات می‌بینیم این دقت‌ها و نطارت در آسفالت‌ها هم انجام نشده است و هر ۶ ماه یک خیابان را آسفالت می‌کنیم و بعد از ۶ ماه شخم می‌زنیم و دوباره آسفالت می‌کنیم، این مسئولیت بر عهده مهندسان است.

کنسرت ها مدیریت بهداشتی شوند

خطیب نماز جمعه کیش اظهار داشت: این روزها بارها شنیده‌اید که عادی انگاری خیلی خطرناک شده و شکل جدید ویروس کرونا وارد کشور شده است، برخی از این گسترش‌ها بخاطر خود ما است، دستورالعمل‌ها را باید همچنان جدی بگیریم.

وی تأکید کرد: حفاظت از جان مردم را جدی بگیرید، در برگزاری کنسرت‌ها و جنگ‌های شبانه می‌بایست خیلی دقت به خرج دهیم، من نمی‌گویم این برنامه‌ها تعطیل شوند اما می‌بایست مدیریت شوند و مسئولان آنها موظفند تمامی پروتکل‌های بهداشتی را مو به مو رعایت کنند.

حجت‌الاسلام حسن زاده ادامه داد: کیش را همیشه باید عزیز نگه داریم و نباید طوری رفتار کنیم که باعث شود در رسانه‌ها علیه کیش مطلب منتشر کنند.

وی در پایان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان در سالروز قیام آنها پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری دو  ویژگی: وابستگی عمیق به اسلام و غیرت و همیت شدید نسبت به ایران اسلامی را برای شما بیان کرد و از این بابت باید به خود افتخار کنید.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21270
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.